Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 55 / 238
  • Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 238 studentů.
  • Ukončilo předmět: 132 studentů.
  • Průchodnost: 55 %
  • N :  obsah předmětu [14]
    • Atmosféra u zkoušky byla hrozivá, docent Pošta byl velmi nepříjemný. Zkouška velmi stresující. Oproti přednáškám je to velký rozdíl. Po písemném testu si pan docent Pošta začal volat všechny, kteří měli nějakou chybu v písemném testu, a jednoho po druhém začal vyhazovat, bylo to velmi ponižující. Zkoušející se vyžíval ve vyhazování studentů. Neumožňuje studentovi přehlídnout nějakou tu chybu, když je člověk ve stresu. I když vlastně na projití zkoušky studentovi stačí znát pouze desatero, člověk nikdy neví, v čem se panu docentovi zrovna nebude líbit.
      st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PV
    • Je toho dost, proto doporučuji se nevykašlat na průběžné písemky a nechat si to uznat. Bylo by také fajn, kdyby pan Doc. Pošta měl své "desatero" přesně vypsáno, bylo mi líto lidí, kteří se sekli detailem v definici, kterou vzali ze skript.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Snad jen toto: nevěříte, že když vypracujete celý písemný test správně a uděláte hloupoučkou chybu v jediné základní definici, docent Pošta vás stejně vyhodí? Věřte. O to paradoxnější je pak odcházet od něj ve středu s F a v pátek s A.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Ačkoliv se může předmět zdát průchodný během přednášek, tak u zkoušky přijde opravdová rána v podobě vyhazovu za malichernosti.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Nejvíc mi vadily rozdíly mezi obsahem skript a obsahem přednášek. Taky dost důkazů bylo už na tabuli dost nepřehledně, natož pak v mém sešitu.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Podivnost... letos nebyl sebemenší problém projít s deseti základními definicemi, což se mi zdá popravdě docela tristní. Nejsou jasná kritéria hodnocení, ve vzorci pana Pošty pro výpočet známky hraje roli teplota, tlak a rosný bod..méně pak váš výkon (rozhodně ne výkon v praktické části).
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Zajímavá zkouška, na kterou se musí člověk připravit, že to na poprvé nemusí zvládnout. Často je to jen o tom, že to člověk chápe, jen udělá blbou chybu a letí pryč. "Desatero" je základ úspěchu. Zkoušející není vždy úplně příjemný, doporučuji chovat se s respektem a zbytečně se nehádat!
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Zkouška u docenta Pošty, zimní sem. 2018/19. Stačí se naučit "Poštovo desatero" - 10 definic, v nichž každá sebemenší chybka znamená automaticky F a vyhození od zkoušky. Pokud ale toto desatero umíte, tak jste za vodou, protože za jiné věci už se nevyhazovalo, ani pokud člověk na ústní neřekl a nedokázal nic. Akorát si pak asi připadal trochu trapně.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Ke zkoušce je potředa se naučit devět základních defini, a to písmeno od písmene, včetně intermunkce, aby jste dostali za E. Pokud chcete mít dobrou známku, tak se musíte naučit v podstetě celá skripta.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Oceňuji poměrně rychlé vyhodnocení testu z teorie (před začátkem ústní zkoušky) a také možnost nechat si uznat praktickou část z testů ze semestr.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
    • Pan docent Pošta rozhodně vzbuzuje respekt, děs se špetkou hrůzy a tak, ale nakonec moje zkouška proběhla poměrně v klidu. Běda ale těm, co neumí desatero.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name
    • Po psychické stránce jde o poměrně náročnou zkoušku. Nejprve se obáváte, zda v následujícím okamžiku budete přede všemi demonstrativně vyhozeni, poté se snažíte dát dohromady zadané otázky k ústní části. I tehdy, když jste si přišli pro horší známku, se vám může celkem snadno stát, že u zkoušky zůstanete na několik hodin.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Prostě zkouška - s Poštou příšernost
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • špatně strukturovaná zkouška
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PV
  • N :  zakončení předmětu [10]
    • Přijde mi trochu sadistické vyhodit někoho od zkoušky kvůli zapomenuté závorce... Nicméně bylo nám několikrát dáno najevo, že chyby v základních definicích se neodpouští, takže to bylo oprávněné.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PV
    • Zkouška se zdála být až moc jednoduchá.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Je potřeba nekompromisně znát desatero a zbytek se pak dá zvládnout, pokud ovšem nechytnete špatný termín, kdy se vyhazuje za věci, které jinak studentům procházejí.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Oceňuji tři průběžné testy během semestru, které si člověk může nechat uznat u zkoušky. Pro mě osobně byla zkouška velmi stresující, pan docent Pošta vyžaduje sice pouze ,,desatero", čehož je opravdu málo a u spousty lidí to stačilo na složení zkoušky, ale jelikož má na svých stránkách zveřejněno pouze co do onoho desatera patří a ne přesně co tam chce (což chápu, že může znít jako lenost vypsat si deset definic), tak ani dosud nevím, zda jsem měla všechny definice správně vypsané, jelikož se skripta občas liší s prezentacemi docenta Pošty.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Skutečnost je taková, že ač to byla nejobávanější zkouška, tak byla možná nejsnazší na udělání - stačilo umět desatero a pak to nějak šlo. U zkoušky jsem se dost smál, dokud jsem nepřišel na řadu. Přijde mi, že známky dává vcelku jak se mu zachce, ale mně to zrovna vyšlo dobře, tak si nestěžuju.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Bola to čistá katastrofa, ale také originálne hlášky a poníženia za to stály. Určite by som si to zopakoval.
      st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PV
    • Kolem této zkoušky se šířily dost děsivé informace - ve výsledku nepravdivé. Dost mě překvapilo, že nebylo třeba napsat praktickou část nad 50% - nebral se na ni vůbec ohled.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Ve výsledku to je jedna z nejlehčích zkoušek, pokud se zváží obsah, který stačí na projití.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Vysoká míra náhody u zkoušky
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Zkouška - písemná praktická, písemná teoretická a ústní - co jinýho...
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
N :  obsah předmětu [50]

Průměr odpovědi: 2.62

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [11]: výborný
  • 2 : 18 % [9]: velmi dobrý
  • 3 : 40 % [20]: průměrný
  • 4 : 6 % [3]: horší
  • 5 : 10 % [5]: špatný
N :  celkový dojem [55]

Průměr odpovědi: 2.96

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [6]: výborný
  • 2 : 21 % [12]: velmi dobrý
  • 3 : 40 % [22]: průměrný
  • 4 : 14 % [8]: horší
  • 5 : 12 % [7]: špatný