Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 32 / 238
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [31]
1:
19 % [6]
2:
22 % [7]
3:
32 % [10]
4:
9 % [3]
5:
16 % [5]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.81

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [31]
1:
19 % [6]
2:
22 % [7]
3:
32 % [10]
4:
9 % [3]
5:
16 % [5]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.81

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [10]
    • Přednášky byly zajímavé a příjemné, pan docent odlehčoval výuku vtípky. Látka byla srozumitelně vysvětlena za doprovodu výborných pdf prezentací pana docenta Pošty, které jsme měli k dispozici na webu a ze kterých se základní věty a definice dobře učily. Zkouška byla psychicky náročná a panovala během ní nepříjemná a napjatá atmosféra. Pan docent vyžaduje desatero definic opravdu bezchybně, bohužel někdy dochází ke slovíčkaření a kvůli maličkostem jsou studenti vyhazování bez další šance a často velmi ponižujícím způsobem. Od zkoušky jsou vyhazování i velice chytří studenti, kteří nemají možnost dokázat, co všechno umí, protože písemná část zkoušky je málo obsáhlá. Zdá se, že vyhazování studentů si pan docent užívá. Další část zkoušky, důkazy, je už příjemnější. Každý dostane dost času na přípravu a pak pan docent pokládá další otázky a hledí na výsledky písemné části, aby mohl dát lepší známku.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Konfrontace s ním je sama o sobě zkouškou, ale mně vyhovoval.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Mně osobně pan docent nevyhovoval, neměla jsem problém s pochopením výkladu na přednáškách, ale nemůžu říci, že by byl u zkoušky příjemný, nebo pomáhal, když člověk nevěděl. Na druhou stranu, když jste uměli již zmiňované desatero, tak jste prošli.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Příjemný výklad proložený významnými příklady. Přednášky velmi dobře připraví na zkoušku z tohoto předmětu, Možnost konzultace s vysvětlením nepochopené látky.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PV
    • Zkouška byla hodně stresující a přístup pana docenta Pošty se mi nelíbil.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Docent Pošta je dle mě zahořklý, že nemůže vyhazovat celé termíny a tak vyhazuje na sebemenší drobnosti u svých 10 základních pojmů. Stačí naprostá maličkost (třeba jedna čárka ve zbytečnosti) a letíte. Děs, hrůza. Při teoretické části písemky kašlte na všechno krmě základních pojmů - ty rozhodují o tom, jestli to uděláte - nic jiného. I kdybyste nevěděli nic jinýho než desatero, tak to uděláte, i kdybyste uměli všechno a nevěděli jednu nepatnost v desateru - letíte.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Konfrontace s panem docentem ve mně zanechala mírné trauma. Nemyslím si, že je správné, aby se zkoušející nad studenty povyšoval, vyhazoval je s teatrálním pronesením: ?Vy si to zasloužíte, vyhazuji vás!? Hodnocení mi nepřišlo příliš objektivní.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Mnohem více v pohodě v realitě než v klepech šířících se mezi studenty
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Podle mého názoru neférový u zkoušky
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Škoda, že doc. Pošta hodnotí teoretickou písemku pouze "binárně" (správně nebo špatně, nic mezi tím) a za drobnou chybu okamžitě dává 0 bodů z celé úlohy. Při ústní zkoušce jde občas zřejmě "o štěstí" - některé studenty nechává jen opravovat chyby z písemky, jiným dává k důkazům ještě další otázky, s někým se naopak moc nevybavuje a víceméně hned ho pošle se známkou E pryč. Jinak ale samotnému hodnocení nelze nic vytknout. Pokud dá známku F, je to vždy za hrubou chybu v základních definicích, a tedy fér a oprávněně.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
P :  hodnocení vyučujícího [32]

Průměr odpovědi: 2.81

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [6]: výborný
  • 2 : 21 % [7]: velmi dobrý
  • 3 : 31 % [10]: průměrný
  • 4 : 9 % [3]: horší
  • 5 : 15 % [5]: špatný