[01MIP] Míra a pravděpodobnost
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 11
- Procento hodnotících: 27 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 11 studentů.
- Ukončilo předmět: 6 studentů.
- Průchodnost: 54 %
-
N : obsah předmětu [1]
-
Předmětu určitě prospělo, že od letošního roku přednášející nevede i cvičení, protože dva různé způsoby vysvětlení látky vždy pomůžou k jejímu lepšímu pochopení. Píší se sice dva zápočtově testy, ale tím pádem u zkoušky už je "pouze" teorie, což je velké plus.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [2]
-
Zkouška je férová. Je třeba znalost definic a vět a na lepší známky precizní znalozt důkazů, orientace v domácích úkolech a hlavně porozumění, aby byl člověk schopen vypracovat na místě i jiné odpovědi, než ty, co známe z přednášky. Oceňuji systém, že kdo má zápočet, má tímto splněné příklady ke zkoušce. Mohla jsem se pak lépe soustředit na naučení se a pochopení teorie.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Zkouška je velmi dlouhá, zhruba pět až šest hodin, ale nutno říct, že valnou většinu času zabere přemýšlení, nikoliv zkoušení. Zkouší se jak z důkazů z přednášky, tak i z vymýšlení důkazů nových tvrzení, na E stačí perfektní znění vět a definic z přednášky. Hodnocení je objektivní, i když poměrně přísné, ale pan doktor Kůs je velmi milý a celkově je zkouška příjemná.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: výborný
- 2 : 66 % [2]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: výborný
- 2 : 66 % [2]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný