Hobza Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [01MIP] Míra a pravděpodobnost
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 11
- Procento hodnotících: 27 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [2]
-
Cvičení byla super, člověk konečně trochu viděl, co se to na těch přednáškách vlastně dělá. Vše bylo velmi srozumitelně vysvětleno a člověk si ze cvičení opravdu něco odnesl. Možná bych ocenila na začátku každé kapitoly nějaké shrnutí vzorců a tvrzení, která se v ní budou používat, trochu by to zmírnilo trápení studentů u tabule, kteří se marně snaží vzpomenout si na vzoreček z přednášky, který se probíral před měsícem, a celkově by to zpřehlednilo zápisky.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Jeden z nejlepších cvičících na FJFI, co si dokáže poradit i s místností usínajících studentů a energicky odcvičit 100 minut, aniž by se nechal strhnout usínající atmosférou nebo aniž by se nechal rozhodit naší věčnou neznalostí látky z přednášky. Oceňuji naprostou férovost při zadávání zápočtových testů, vše, co k nim člověk potřeboval, se dozvěděl na cvičení.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
P :
hodnocení vyučujícího [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný