[04NM1] Němčina M1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 19 / 40
- Procento hodnotících: 47 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 40 studentů.
- Ukončilo předmět: 33 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : obsah předmětu [10]
-
Domácích úkolů je opravdu hodně.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
Já teda nevím, ale podle mě Němčina nebo jakýkoliv jiný druhý cizí jazyk nechci mít povinně. Je s tím spojena řada povinností, které vám berou čas, energii a sílu a kolikrát jste i ve stresu (zbytečně!!!). Studuji technickou školu, né jazykovou. Tohle neadresuji paní Pavlíkové, která je skvělá pedagožka, ale někomu, kdo tohle stále udržuje v chodu. Kreditů - málo. Dvě hodiny týdně, moře příprav, jeden kredit. Ironie, špatný vtip.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
-
Jeden kredit je výsměch, jinak se to říct nedá. Jsme technická škola a pomalu nejnáročnější předmět je němčina? Když už by se teda nedalo polevit z požadavků, přidat aspoň kredit by bylo super.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Předmět je zaměřený na opakování gramatiky ze střední školy. Nová pro mě byla akorát slovní zásoba z technických témat.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
-
Předmět vyžaduje každý týden dost času na domácí přípravu. Vzhledem k absenci jazyka v předchozím roce, jsem čekala že začátku více opakování např. Vedlejších vět a času. Skloňování se opakuje až cca v polovině semestru.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
-
rohodně nejvíce úkolů ze všech předmětů, občas mi přišlo až zbytečně moc. Ale to je dáno i tím, že ve skupině jsou lidi co by měli jít na pokročilé a jen si tam honí ego, což potom pro ty méně lepší jako jsem já celkem problém, jelikož v očích vyučujícího jsem hodně pozadu.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name V
-
Skvele hodiny s pani Pavlikovou. Bohuzel v 7:30.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
Syllabus NM1 je podle mě dobře zaměřen.. akorát ze začátku bych věnoval 1. seminář, nebo alespoň jeho část k těm nejzákladnějším věcem. Většina z nás němčinu neviděla tak rok+ a bylo by fajn si takhle společně hned upřesnit, jaké znalosti se od nás očekávají. Pro mě měl tento předmět přínos obrovský, na gymplu jsem měl hroznou učitelku a osobně mi Frau Pavlík velmi vyhovuje. Je také skvělé, že se celé hodiny odehrávají v němčině, nejdřív je to šok, ale zvyknete si :)st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Trpím při tom. Stále si myslím, že není třeba mít povinný 2. jazyk. Mnoho práce, za málo kreditů.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name V
-
Výuka jazyků nemůže probíhat ve 20 lidech v jednom kruhu! Rozumím, že je těžké sladit znalosti jednotlivců, a proto by měly být jazyky v mnohem menších skupinách. Deset lidí maximálně! K obsahu bych řekl asi tohle: je jedno, že nevíte jak se řekne "triko", ale musíte umět "oxid siřičitý".st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
-
N : zakončení předmětu [5]
-
Dovolím si říct, že po analýze mi tento předmět zabrál nejvíce času, za jeden směšný kredit. Na písemku vás Mgr. Pavlíková připraví..st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Píše se zápočtový test, který by měl dát každý kdo na to celý semestr úplně nekašlalst. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Pokud chodíte na cvičení a dáváte na nich pozor, tak zápočtový test hravě zvládnete.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
-
Předmět, do kterého jsme museli dělat nejvíce úkolu, příliš se na Jaderce klade důraz na jazyky, obcas na úkor důležitějších předmětůst. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
-
Závěrečný test je jednoduchý, není třeba se bát.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name V
-
N :
obsah předmětu [19]
Průměr odpovědi: 2.37
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 21 % [4]: výborný
- 2 : 42 % [8]: velmi dobrý
- 3 : 21 % [4]: průměrný
- 4 : 10 % [2]: horší
- 5 : 5 % [1]: špatný
N :
celkový dojem [19]
Průměr odpovědi: 2.32
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 26 % [5]: výborný
- 2 : 47 % [9]: velmi dobrý
- 3 : 5 % [1]: průměrný
- 4 : 10 % [2]: horší
- 5 : 10 % [2]: špatný