[15MZD] Měření a zpracování dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 19
- Procento hodnotících: 15 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 19 studentů.
- Ukončilo předmět: 11 studentů.
- Průchodnost: 57 %
-
N : obsah předmětu [2]
-
Bylo to poměrně přínosné, tedy některé části...st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name PO
-
Nauka je to hezká, ale zbytečně složitá. Bylo vidět že vyučujícího to úplně nebaví vyučovat. Na druhou stranu byla zkouška v pohodovém duchu, což velmi oceňujist. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [2]
-
Na to, že je to předmět za 3 kredity, jsem nad tím strávila asi nejvíc času ze semestru. Zkouška velmi zmatená.st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name PO
-
Průběh zkoušky byl pro mne přiměřený, ačkoli mnoho mých kolegů si stěžovalo na negativní atmosféru, sama jsem to nepozorovala. Ačkoli k tomu, aby student získal A, nesmí se zřejmě ani trošičku zmýlit či zaváhat. Trochu úsměvná mi přišla situace, kdy jsem nevěděla odpověď na jednu otázku a pan docent k tomu řekl, že sice se to vůbec nepoužívá, ale vědět to musíme...st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [3]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 100 % [3]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 33 % [1]: velmi dobrý
- 3 : 66 % [2]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný