Vopálka Dušan doc. Mgr. CSc. - [15MZD] Měření a zpracování dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 19
- Procento hodnotících: 10 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [1]
-
Při ukazování jak něco dělat v Excelu se poměrně často stávalo, že se ztrácel a potřeboval radu od studentů. Bylo by hezké, kdyby vyučující neuměl méně než my.... Samozřejmě že v ostatních oblastech tomu nebylo, ale ovládání Excelu a pc obecně bylo dosti znepokojivé. Jak je možné, že někdo, kdo má na pc Total Commander neumí extrahovat soubory zabalené do .rar? A jak je možné, že nás přesvědčoval, že metoda vnějšího standardu a standardního přídavku je v analytické chemii totéž? Nemyslím si, že tohle konkrétně by třeba musel znát, ale neměl by se s námi o tom přít, pokud se to právě učíme v předmětu Analytická chemie II.st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name PO
-
P :
hodnocení vyučujícího [2]
Průměr odpovědi: 3.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 50 % [1]: průměrný
- 4 : 50 % [1]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný