Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 40 / 222
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [37]
1:
59 % [22]
2:
32 % [12]
3:
8 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.49

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [37]
1:
59 % [22]
2:
32 % [12]
3:
8 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.49

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [18]
    • Hodně se mi líbí způsob přednášení pání Dvořákovy.
      Nikita Nikishev st. obor: 3901R062 student branch name
    • Doc. Dvořáková na můj vkus látku chrlila dost rychle a mechanicky.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Doc. Dvořáková vše dobře vysvětlí a na algebru napsala i skripta, podle kterých přednáší. Občas trochu monotónní projev, ale za to srozumitelný a jasný. Na všechny dotazy ráda odpoví.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Hodnocení je sice velmi přísné, ale spravedlivé, čehož si cením.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Na cvičení nemá ráda, když někdo opakovaně u tabule neví.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Oceňuji krásné písmo
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
    • Paní docentka Dvořáková má skvělá skripta a ne příliš zajímavé přednášky. Myslím, že 90 % při studia dělá učitel - přednášky lineární algebry mne úplně nezaujaly a měl jsem potom problém se ji učit, jelikož mě příliš nebavila - byl bych mnohem raději, kdyby paní docentka nepřepisovala doslova skripta na tabuli, ale více interagovala s publikem, probírala látku ve skriptech poutavěji a kompletně předělala svůj systém výuky - ozvláštnit ji; vypíchnout vždy z daného tématu klíčové body, ukázat aplikace atp.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Paní docentka Dvořáková vede skvěle své přednášky. I když se na nich probírá vše, co je ve skriptech, nevynechala jsem jedinou přednášku.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PV
    • Pokud si chcete dělat vlastní zápisky, protože vám nevyhovuje jen sledovat skripta (která se naštěstí shodují s přednáškou), tak se to nedá moc stíhat a zároveň poslouchat, tudíž by bylo možná lepší spíš sledovat videa, která se shodují s přednáškou a dají se vrátit. Ale na (po) přednášce se dá na druhou stranu dobře zeptat.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Přednášky byly srozumitelné a moc se mi líbilo, že se jelo hezky podle skript a člověk měl z čeho čerpat a nebyl zmatený. Celkový přístup byl moc milý a příjemný.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Přednášky byly vedeny opravdu skvěle, poutavě s důrazem na základní pochopení a pro, řekl bych, nadšence i s vhledem do souvislostí, zkrátka každý si mohl najít ideální přístup, který mu vyhovoval. Velmi jsem ocenil videozáznamy, díky kterým jsem mohl pasáže, které jsem zcela nepochopil, zhlédnout znova.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Příjemná, usměvavá, férová, u zkoušky se snaží podržet. Oceňuje snahu v průběhu semestru. Po opravě praktické písemky dává možnost si test prohlédnout a najít v něm případné body navíc. U těch, kterým průměr dvou praktických testů vycházel např. 48% a přišli se podívat na test, měla upřímnou snahu někde těch pár chybějících procent najít.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • trochu monotónny výklad ale veľmi zrozumiteľný a na úrovni.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PV
    • Usměvavý smajlík patří paní docentce především za vynikající skripta, ale o nic méně také za efektivní, metodické a v příjemné atmosféře vedené přednášky.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Výborná přednášející, u zkoušky hodně férová.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Výklad je výborně podaný a srozumitelný, pokud člověk zvládne dávat pozor celou přednášku, protože paní docentka má dosti monotónní hlas.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PV
    • Základem výuky jsou skvělé přednášky a skripta paní docentky Dvořákové. Přednášky paní docentka nechala natočit na web, takže si je můžete během nemoci nebo učení na zkoušku pustit znovu. Skripta jsou napsaná srozumitelně, přehledně, důkazy jsou pochopitelným způsobem popsány. Paní docentka též spravuje svůj web, kam dává informace o výuce a materiály na cvičení a ke zkoušce. Dále během roku můžete získat body k dobru na zkoušku od cvičících za aktivitu a od paní docentky za domácí úkoly zadané na přednáškách. Zkouška je velice příjemná a spravedlivá. Praktickou část lze nahradit na dvou písemkách během semestru. Příklady na ně jsou brány ze zadání cvičení, takže si je lze všechny projít a napočítat. Spravedlivé je, že na rozdíl od MAN a MECH nezáleží na cvičícím, jak zadá a vymyslí test. Teoretická část obsahuje základní definice a věty případně jejich aplikaci, takže, kdo se naučí, nemá problém. Dále paní docentka dává k dispozici zadání a vzorové řešení z loňských let pro představu a trénink na zkoušku. Ústní část obsahuje většinou i nějaké důkazy, ale paní docentka se snaží trochu popostrčit, když někdo neví přesně, aby mohla dát dobrou známku. Takhle si myslím, že má výuka vypadat a přednášky z LAL byly mé oblíbené.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Zejména je potřeba vyzdvihnout kvalitně napsaná skripta, podle kterých všechny přednášky probíhají. Se studenty doc. Dvořáková jedná slušně. Teoretické úlohy zadávané na přednáškách jsou poměrně obtížné.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
P :  hodnocení vyučujícího [40]

Průměr odpovědi: 1.49

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [22]: výborný
  • 2 : 30 % [12]: velmi dobrý
  • 3 : 7 % [3]: průměrný
  • 4 : 0 % [0]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný