Brus Adam Ing. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 240
- Procento hodnotících: 4 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
10 % [1] |
2: |
|
30 % [3] |
3: |
|
40 % [4] |
4: |
|
20 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.70
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
10 % [1] |
2: |
|
30 % [3] |
3: |
|
40 % [4] |
4: |
|
20 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.70
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [6]
-
Bohužel dosti často lehce chaotický a rychlý výklad, kterému jsem ne vždy rozuměl. Myslím si, že by celkové uklidnění výkladu výrazně přispělo k většímu pochopení látky.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Cvičící s námi probíral příklady potřebné ke zkoušce, ale příliš se je nesnažil vysvětlovat. V zápočtových testech však nebyly žádné záludnosti a jednalo se převážně o příklady ze skript.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Látku příliš nevysvětloval, přišlo mi, že pouze opisuje řešení podle řešených příkladů. Po snaze vysvětlit řešení jednoduššeji obvykle pak skončil u fráze, že je to přeci jasné.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Pan Brus na mne nepůsobil nejlepším dojmem, pořádně látku nevysvětlil, v podstatě jsme jen přepočítávali příklady ze skript a moc je nepochopili.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
Pan inženýr je hodný, nikoho neponižuje, u tabule pomůže, jen má trošku problém s výkladem a velký problém s organizovaným zápisem na tabuli.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Vesměs sympatický cvičící. Má jediná, zato však trochu naléhavější připomínka se týká obsahu jeho výkladu, konkrétně příkladů řešených pomocí integrace - možná by pomohlo jich na cvičení propočítávat o něco více, podrobněji komentovat postup a pokusit se srovnat obrovské rozdíly mezi studenty z různých středních škol. Právě na integrační příklady totiž letos u zkoušky doplatil nejeden z nás.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
P :
hodnocení vyučujícího [10]
Průměr odpovědi: 2.70
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 10 % [1]: výborný
- 2 : 30 % [3]: velmi dobrý
- 3 : 40 % [4]: průměrný
- 4 : 20 % [2]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný