Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Brus Adam Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 240
  • Procento hodnotících: 4 %
Celkové hodnocení [10]
1:
10 % [1]
2:
30 % [3]
3:
40 % [4]
4:
20 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
10 % [1]
2:
30 % [3]
3:
40 % [4]
4:
20 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [6]
    • Bohužel dosti často lehce chaotický a rychlý výklad, kterému jsem ne vždy rozuměl. Myslím si, že by celkové uklidnění výkladu výrazně přispělo k většímu pochopení látky.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Cvičící s námi probíral příklady potřebné ke zkoušce, ale příliš se je nesnažil vysvětlovat. V zápočtových testech však nebyly žádné záludnosti a jednalo se převážně o příklady ze skript.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Látku příliš nevysvětloval, přišlo mi, že pouze opisuje řešení podle řešených příkladů. Po snaze vysvětlit řešení jednoduššeji obvykle pak skončil u fráze, že je to přeci jasné.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Pan Brus na mne nepůsobil nejlepším dojmem, pořádně látku nevysvětlil, v podstatě jsme jen přepočítávali příklady ze skript a moc je nepochopili.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Pan inženýr je hodný, nikoho neponižuje, u tabule pomůže, jen má trošku problém s výkladem a velký problém s organizovaným zápisem na tabuli.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Vesměs sympatický cvičící. Má jediná, zato však trochu naléhavější připomínka se týká obsahu jeho výkladu, konkrétně příkladů řešených pomocí integrace - možná by pomohlo jich na cvičení propočítávat o něco více, podrobněji komentovat postup a pokusit se srovnat obrovské rozdíly mezi studenty z různých středních škol. Právě na integrační příklady totiž letos u zkoušky doplatil nejeden z nás.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
P :  hodnocení vyučujícího [10]

Průměr odpovědi: 2.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: výborný
  • 2 : 30 % [3]: velmi dobrý
  • 3 : 40 % [4]: průměrný
  • 4 : 20 % [2]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný