Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Faltys Ondřej Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 222
  • Procento hodnotících: 5 %
Celkové hodnocení [12]
1:
33 % [4]
2:
41 % [5]
3:
25 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
33 % [4]
2:
41 % [5]
3:
25 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [7]
    • Byla vidět opravdová snaha látku vysvětlit co možná nejlépe a mnohdy jsem látku opravdu pochopil až při jejím "osahání" na cvičení. Bohužel někdy udělalo cvičení ještě větší bordel (hlavně kvůli lehce chaotickému stylu výkladu), ale to už tak obvykle bývá. Jediné co bych si dovolil poznamenat je, že taktéž všeobecná časová organizace cvičení byla občas chaotická. Často jsme se poměrně dlouhou dobu zabývali tím, jestli se bude příklad dopočítávat nebo ne, popř. jestli budeme opakovat teorii z přednášky. Vše by asi vyřešilo více času, kterého je podle mě v 1.ročníku na cvičení z algebry málo.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Bylo super, že se nám snažil vše vysvětlit, ale mnohdy se zbytečně opakoval a pak byl sám nervózní, že nestíháme. To je ale určitě lepší, než kdyby pokračoval bez ohledu na to, jestli to chápem nebo ne.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Cením si jeho obrovské snahy, lidského a v případě potřeby velmi polopatického vysvětlování i pružných reakcí v e-mailové komunikaci. Přestože u nás ne vždy našel plnou odezvu, považuji jej za kvalitního a sympatického cvičícího.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Působí neuvěřitelně vystresovaným a zmateným dojmem (čímž dostává do stresu i nás), ale látku vysvětluje srozumitelně
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Skvelý cvičiaci, vďaka nemu som pochopil mnoho vecí, ktoré som z prednášok nechápal. Vedel príklady vysvetliť viacerými spôsobmi, vďaka čomu ich postupne pochopil asi každý.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Velmi vtipný vyučující - ne ani tak vtípky (i když místy také) - ale zejména svým stylem, chováním a zejména roztržitostí. Jeho otázka "Rozumíte tomu" "Odpověď od třídy "Ne"" a jeho reakce "To je jedno" je prostě dokonalá. :D :D Jinak ale bych řekl, že je to rozhodně jeden z těch velmi dobrých cvičících. Třebaže se snaží furt jet rychle dopředu (naštěstí to nezvládá :D), tak zdaleka neuděláte tolik příkladů, ovšem naopak ty příklady do detailu pochopíte a pochopíte i celkově látku - což je podle mě cílem cvičení - ne jen bezmyšlenkovitě jet a jet a jet... Tedy pokud se topíte, volte Faltyse :D
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • V hodinách docela zmatený, mnohdy něco vysvětloval přílíš do detailů. Později se trochu už nestíhalo.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
P :  hodnocení vyučujícího [12]

Průměr odpovědi: 1.92

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: výborný
  • 2 : 41 % [5]: velmi dobrý
  • 3 : 25 % [3]: průměrný
  • 4 : 0 % [0]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný