Franc Jiří Ing. Ph.D. - [01REAN] Regresní analýza dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 17
- Procento hodnotících: 17 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
100 % [3] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
100 % [3] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [3]
-
Cvičení nebyla vedena dobře. Zaprvé nestačí takto rychlý úvod do Rka, když ho vidíme poprvé. V dalších částech jsme měli problém porozumět kódům. U tohoto předmětu bych preferovala, kdyby cvičící psal kód s námi v reálném čase a komentoval, proč to dělá a co která funkce dělá. Z projíždění napsaných a nedostatečně okomentovaných kódů jsem si nic neodnesla. Komentování cvičícím bylo příliš rychlé a nedalo se zamyslet nad konkrétní věcí nebo si třeba udělat poznámky. Potřebovala bych také více komentovat grafické výstupy funkcí a udělat např. sadu výstupů, na kterých bych se řeklo, že toto je ještě dobré a toto už ukazuje na problém. Některé výstupy jsme potkali jenom jednou za semestr a pak jsme k nim v rámci zápočtové práce měli dělat vlastní komentáře, což byl velký problém. Cvičící by měl být více ochotný odpovídat na dotazy. Komentář k zápočtové práci - opravdu to nebyla od nás provokace, že jsme odevzdávali osmdesátistránkové protokoly. Pouze jsme splnili zadání. Spíše by si vyučující měl sáhnout do svědomí a přehodnotit, jestli už to nepřehnal, a taky by prospělo, kdyby si zápočtovou úlohu zkusil vypracovat sám se vším všudy. Pak by netvrdil, že máme hotovo za tři hodiny.st. průměr: st. obor: 3901T068 student branch name PO
-
Nechci ani tak hodnotit cvičícího jako formu cvičení. Odklikat v rychlosti kód v Rku, když studenti ani Rko neovládají, to opravdu nepomáhá k naučení se Rka ani regrese. Než se člověk trošku zorientuje v Rku, už se ztratí v regresi, a vzhledem k tomu, že z přednášek se prakticky nedají dělat zápisky, tak se těžko chytá. Nezaškodilo by ani někdy okomentovat, co nám vlastně výsledky testů a grafy o datech říkají a ne to odbýt větou "to záleží na datech".st. průměr: st. obor: 3901T068 student branch name PO
-
Vím, že se pan Franc snažil vycházet studentům ve výkladu vstříc, přesto hodnotím jeho způsob pojetí cvičení k předmětu REAN velice negativně. Konkrétně jde o to, že jako učební materiál studentovi "slouží" málo okomentovaný skript v R ze cvičení. Cvičení probíhají tak, že dostanete ke stažení hotový skript v R (200 - 400 řádků). Tento celý skript je pak za vyučovací blok prográn. Kdy student pouze mačká ctrl + enter, za svižného komentování co se to právě děje. I přes opravdovou snahu dělat si poznámky do skriptu jsem neuspěl. Proto bych panu cvičícímu navrhoval snížit rychlost procházení kódu a více vysvětlovat komentáře zejména k obrázkům nebo vytvořit přehledné pdf se shrnutými principy a základními postupy analýzy modelů. Neboť pokaždé když bylo potřeba vypracovat nějakou otázku k zápočtu, bylo nutné projít mnoho řádků skriptů (pár tisíc) a doufat, že si všimnete něčeho, co se bude hodit. Navíc pokud nepomohly skripty ze cvičení, bylo nutné hledat na internetu, kde se často řeší pouze jednoduché případy.st. průměr: st. obor: 3901T021 student branch name V
-
P :
hodnocení vyučujícího [3]
Průměr odpovědi: 4.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 100 % [3]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný