Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 95
  • Procento hodnotících: 10 %
Celkové hodnocení [10]
1:
20 % [2]
2:
60 % [6]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
10 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
20 % [2]
2:
60 % [6]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
10 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [5]
    • Chvíli mi trvalo než jsem mu přišel na chuť. Nakonec jsem ocenil zkušenost cvičícího i ochotu pomoci mimo cvičení. Možná bych vytkl, že mohl občas nechávat více prostoru vlastním nápadům studentů u tabule a nezastavovat je hned v zárodku, ikdyž tato cesta byla složitější a komplikovanější.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Ze začátku jde z tohoto cvičícího poměrně strach, zvlášť když student nedovede spočítat né úplně těžkou limitu, tak má pocit, že se ho snaží zabít pohledem. Postupem času je ale pan Strachota čím dál víc v pohodě. U tabule zbytečně studenty nedusí. Občas se ale sám vrhne do řešení nějakého těžšího příkladu a pak člověk nestačí chápat co se na tabuli děje. Obtížnost minitestů je odpovídající cvičením. Celkově velmi dobrý cvičící.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Pan Strachota je opravdu velmi kvalitní cvičící. Nejprve si na něj musíte zvyknout, ale posléze plně doceníte jeho kvalit. Někdy vykládá rychle, ale to kvůli tomu, že mimo standartní postupy uvádí i přesah do jiných oborů matematiky. Jeho cvičení nemám, co do obsahu, co bych vytknul. Pokud ovšem by je chtěl dotáhnout k dokonalosti navrhuji, aby se se studenty loučil slovy: ,,Live long and prosper." \ //_
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • U pana doktora oceňuji zkušenost ve cvičení, uměl nám zodpovědět, co jsme potřebovali a celkově měl dobrý přehled. Někdy docházelo k tomu, že pan doktor se snažil v souvislosti s příkladem říct nějakou zajímavost, ale občas se stalo, že mě tím spíš zmátl. Počítání u tabule je fajn, možná by bylo dobré dát studentovi o pár sekund víc na rozmyšlení.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Velmi vstřícný cvičicí. Je trochu zmatený, ale po chvilce si člověk na rytmus zvykne. S čímkoli pomůže, dovysvětlí nepochopenou látku, ochotně si najde čas na konzultaci.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
P :  hodnocení vyučujícího [10]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: výborný
  • 2 : 60 % [6]: velmi dobrý
  • 3 : 10 % [1]: průměrný
  • 4 : 0 % [0]: horší
  • 5 : 10 % [1]: špatný
Komentáře učitelů k předmětu
Velmi oceňuji slovní hodnocení, z kterého vidím, co dělám dobře v čem se zlepšit. Jen 3 poznámky:
1) příkladů k procvičení je v MAB3 opravdu hodně a bohužel musíme po většinu času dost spěchat. Mrzí mě to, ale není mnoho času nechat studenty "rozvíjet vlastní nápady". Preferuji vyložit všem studentům "chytré" a efektivní postupy, aby se něco naučili.
2) Vím o tom, že někdo by nejraději neslyšel žádné zajímavosti a souvislosti a veškerý čas by plně využil k procvičení "kuchařky", jak příklady (nejlépe vždy jediným způsobem) řešit. Já si ale občasné poznámky o kontextu, aplikacích atd. neumím odpustit, v tom se asi nezměním. Stejně tak, pokud to jde, ukazuji, jak stejný příklad řešit lépe než "mechanicky"
3) Někdo z vás mě hodnotil známkou 5. Bez příslušného komentáře o tom, co se vám nelíbí, to k ničemu není.