Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 75
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [14]
1:
28 % [4]
2:
42 % [6]
3:
28 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [14]
1:
28 % [4]
2:
42 % [6]
3:
28 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [6]
    • Super cvičící. Pokud nevíte, tak vás prostě chvíli nechá přemyšlet a pak poradí, pokud si myslíte, že víte, ale postup vámi zvolený je špatně resp., nevede k cíli, tak vás nechá se potrápit a pak teprve poradí. NIKDY, ale opravdu NIKDY vás ani náznakem nezesměšní, ikdybyste neuměli ani derivovat.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Cvičení vede hezky, jen občas trochu zmateně. Bylo by dobré se trochu synchronizovat s kolegou Klikou, co se týče obsahu cvičení, abyste oba propočítávali stejné příklady.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
    • Cvika příjemná, byla i sranda. U tabule byl většinu času cvičící a řekl spoustu věcí navíc. Měla jsem díky němu pocit, že látce aspoň trochu rozumím. Cvičení neměla příliš jasnou strukturu, co se teď počítá a proč. Přišlo by mi skvělé, kdyby se na začátku kapitoly krátce shrnula teorie a tvrzení, co se budou nejčastěji využívat.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
    • Jako cvičící milý, žel cvičení a ním byla poněkud nezáživná.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Skvělý cvičící s pohodovým přístupem. Na cvičeních byl vždy příjemný a nikoho nestresovat. Všechny otázky zodpovídá bez problémů, umí vysvětlovat.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Systém zápočtu - každý týden se píšou písemky kde se objeví nějaký příklad z domácích úkolů a lze získat -1, 0, 1 bod, přičemž k zápočtu je potřeba mít na konci nezáporný součet je fajn. Člověka to donutí se v rámci možnosti průběžně na cvičení připravovat. Výklad na cvičeních pana Tuška taky není špatný, úkoly hodnotí dle mého mírně a jednání se studenty je fajn. Nicméně mi přišlo že cvičení nebyly dobré snad k ničemu. To zejména z toho důvodu že příklady v domácích úkolech vždy předbíhaly probíranou látku na cvičeních, takže bylo potřeba se to naučit samostudiem doma a teprve potom se to probralo na cvičeních. Nebylo spočítáno ani moc vzorových příkladů, kolikrát se na cvičeních počítaly právě příklady z DÚ, které ale už měli všichni připravené z domu.
      st. průměr: st. obor: 3901T059 student branch name
P :  hodnocení vyučujícího [14]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [4]: výborný
  • 2 : 42 % [6]: velmi dobrý
  • 3 : 28 % [4]: průměrný
  • 4 : 0 % [0]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný