Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 14 / 75
- Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [14]
1: |
|
28 % [4] |
2: |
|
42 % [6] |
3: |
|
28 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [14]
1: |
|
28 % [4] |
2: |
|
42 % [6] |
3: |
|
28 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [6]
-
Super cvičící. Pokud nevíte, tak vás prostě chvíli nechá přemyšlet a pak poradí, pokud si myslíte, že víte, ale postup vámi zvolený je špatně resp., nevede k cíli, tak vás nechá se potrápit a pak teprve poradí. NIKDY, ale opravdu NIKDY vás ani náznakem nezesměšní, ikdybyste neuměli ani derivovat.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Cvičení vede hezky, jen občas trochu zmateně. Bylo by dobré se trochu synchronizovat s kolegou Klikou, co se týče obsahu cvičení, abyste oba propočítávali stejné příklady.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
-
Cvika příjemná, byla i sranda. U tabule byl většinu času cvičící a řekl spoustu věcí navíc. Měla jsem díky němu pocit, že látce aspoň trochu rozumím. Cvičení neměla příliš jasnou strukturu, co se teď počítá a proč. Přišlo by mi skvělé, kdyby se na začátku kapitoly krátce shrnula teorie a tvrzení, co se budou nejčastěji využívat.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
Jako cvičící milý, žel cvičení a ním byla poněkud nezáživná.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
Skvělý cvičící s pohodovým přístupem. Na cvičeních byl vždy příjemný a nikoho nestresovat. Všechny otázky zodpovídá bez problémů, umí vysvětlovat.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Systém zápočtu - každý týden se píšou písemky kde se objeví nějaký příklad z domácích úkolů a lze získat -1, 0, 1 bod, přičemž k zápočtu je potřeba mít na konci nezáporný součet je fajn. Člověka to donutí se v rámci možnosti průběžně na cvičení připravovat. Výklad na cvičeních pana Tuška taky není špatný, úkoly hodnotí dle mého mírně a jednání se studenty je fajn. Nicméně mi přišlo že cvičení nebyly dobré snad k ničemu. To zejména z toho důvodu že příklady v domácích úkolech vždy předbíhaly probíranou látku na cvičeních, takže bylo potřeba se to naučit samostudiem doma a teprve potom se to probralo na cvičeních. Nebylo spočítáno ani moc vzorových příkladů, kolikrát se na cvičeních počítaly právě příklady z DÚ, které ale už měli všichni připravené z domu.st. průměr: st. obor: 3901T059 student branch name
-
P :
hodnocení vyučujícího [14]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [4]: výborný
- 2 : 42 % [6]: velmi dobrý
- 3 : 28 % [4]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný