Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01DIFR] Diferenciální rovnice

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[15EXK2] Exkurze 2
[01MKP] Metoda konečných prvků
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[15PRAK] Praxe
[04SZ1] Španělština Z1
[01DYSY] Teorie dynamických systémů
[15VUCH2] Výzkumný úkol 2
[12ZEL2] Základy elektroniky 2
[01ZOS] Základy operačních systémů
[01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 30
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [85] 1.94
1 : |========............| 41 % [35]  
2 : |=======.............| 34 % [29]  
3 : |===.................| 16 % [14]  
4 : |=...................| 5 % [5]  
5 : |....................| 2 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Někdy by neškodilo nebrat důkazy tak dopodrobna a zaměřit se na důležité body... člověk se pak celkem snadno ztratí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Člověk, který látce velmi rozumí, absolutní přesnost a přehled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno dělá precizně, takže se daly pořídit poznámky naprosto postačující k přípravě. Ochota zkoušet i v průběhu prázdnin. Povedená přednáška 1. dubna :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Navštěvovat přednášky nemá cenu, jde tam pouze o co nejlepší kopírování tabule do sešitu. Navíc jsou k dispozici studentská skripta. Ale dávejte pozor, některé důkazy jsou v nich jinak, než to Beneš vyžaduje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičení v téhle podobě nemá moc významu. Doc. Humhal sice cvičí velice dobře, ale cvičení je pouze jednou za týden a je koncipováno na bývalou přednášku doc. Humbala, ve zkouškové písemce se pak objevují daleko tšžší příklady, na které nejsou ze cvičení připraveni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící byl docent Humhal a je to velmi dobrý cvičící. Měl bych asi jen jedinou poznámku. Takovým separovatelným rovnicím, kde se dělá víceméně pořád to samé, jsme se věnovali celkem dlouho, zatímco Raccatiho, který je těžký a u zkoušek velmi častý, jsme viděli jen z rychlíku. Cvičení by klidně mohlo být každý týden.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • zápisky+skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kluvánek, Mišík: Matematika II ( naprostý základ hlavně kvůli příkladům)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studentská skripta (již neaktuální)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poznámky z DIFR
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Celkem těžká zkouška, na které se vyskytují příklady, které se na cvičeních nedělaly: spec. Riccati, najít LDR když znám fund. systém, takže se to člověk musí naučit sám z Kluvánka. Ústní už je pak klasika dosti podobná všem analýzám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemka může být i docela těžká a obvykle je přísně hodnocená. Samotná ústní je sice trochu dlouhá, ale nikterak stresující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohlo být více termínů, ale hlavně poznámka na webu "Další termíny budou vyhlášeny v září" byla dosti matoucí, jelikož potom v září byly vyhlášeny jenom dva termíny a to pouze opravné a už ne regulární, což by bylo naprosto v pořádku, kdyby poznámka na webu nepůsobila jako kdyby v září měly být vyhlášeny další termíny stejné jako ty co už jsou vyhlášeny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] ano i ne
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 14 % [1] 3-6
3 : |===.................| 14 % [1] 7-10
4 : |======..............| 28 % [2] 11-14
5 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11] 1.00
1 : |==..................| 9 % [1] z vlastních zápisků
2 : |==..................| 9 % [1] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 45 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 2.14
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |========............| 42 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7] 1.29
1 : |==============......| 71 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7] 2.71
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne
2 : |========............| 42 % [3] spíše ne
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 2.14
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7] 2.00
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |==============......| 71 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne