Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01NUMB] Numerická matematika B

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[15EXK2] Exkurze 2
[01MKP] Metoda konečných prvků
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[15PRAK] Praxe
[04SZ1] Španělština Z1
[01DYSY] Teorie dynamických systémů
[15VUCH2] Výzkumný úkol 2
[12ZEL2] Základy elektroniky 2
[01ZOS] Základy operačních systémů
[01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 10 / 57 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [64] 2.28
1 : |======..............| 31 % [20]  
2 : |=====...............| 23 % [15]  
3 : |=======.............| 34 % [22]  
4 : |=...................| 7 % [5]  
5 : |=...................| 3 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • koncit prednasku po 100 minutach, ne po obvyklych 105
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohol by sa zlepsit v pisani na tabulu, lebo obcas bol celkom problem desifrovat co bolo na tabuli napisane
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Uvědomit si, že přednášky jsou společné pro matematiku A a B a snažit se tomu přizpůsobit výklad.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Atrkativnost vykladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Lidsky pristup ke studentum - nejsme obtizny hmyz
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • velmi kvalitne prednaseno
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • perfektne rozumie latke, ktoru prednasa, z katedry matematiky je to druhy najlepsi prednasajuci s ktorym som mal tu cest
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícnost ve vyhlašování zkouškových termínů a zápisu na zkoušku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Znalost problematiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky boli celkom kvalitne i ked prednasana latka nebola z mojho pohladu prilis atraktivna, navyse poznamky z prednasok boli celkom pouzitelne ako ucebny material na skusku/kz
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednáška byla koncipována pro matematiku A a já, jelikož mám matematiku B, tak jsem se ve výkladu a v důkazech velmi často ztrácela.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo to rano a krylo se mi to s analyzou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Po 15min prednasky neni mozne zaroven porizovat poznamky a rozumet vykladu - oboje se neda stihat a tak jako tak pote musim latku nastuvodat samostatne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Nevim, co mam brat jako cviceni, protoze cv meli jen ackari :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 2.50
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 2.00
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 2.20
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 2.70
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |======..............| 30 % [3] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 : |=...................| 6 % [1] 0-2
2 : |====................| 20 % [3] 3-6
3 : |=...................| 6 % [1] 7-10
4 : |=====...............| 26 % [4] 11-14
5 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] 2.25
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [4] 2.50
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===============.....| 75 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne