Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01NUM] Numerická matematika

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[15EXK2] Exkurze 2
[01MKP] Metoda konečných prvků
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[15PRAK] Praxe
[04SZ1] Španělština Z1
[01DYSY] Teorie dynamických systémů
[15VUCH2] Výzkumný úkol 2
[12ZEL2] Základy elektroniky 2
[01ZOS] Základy operačních systémů
[01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 14
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [51] 2.47
1 : |=======.............| 33 % [17]  
2 : |=====...............| 25 % [13]  
3 : |===.................| 13 % [7]  
4 : |===.................| 15 % [8]  
5 : |==..................| 11 % [6]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Mohl by napsat skripta, stacilo by prepsat vyfocene tabule z prednasek do LaTeXu, a neni mi jasne, proc to pan docent davno neudelal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • sepsanim skript ci alespon nejakeho oficialniho studijnoho pdfka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášející by měl naprosto změnit způsob organizace předmětu... nesmyslná cvičení, kde je vyžadována 100% účast a která jsou jen třetí hodinou přednášky týdně podle mě nic neřeší a ani zrovna nemotivují (jednak kvůli osobě cvičícího (viz dále), jednak proto, že jde o nějaké "cosi" - přívažek přednášky, nepříliš skvěle odpřednášený a není příliš motivace se tu látku učit, protože člověk neví, kam to patří, jak je co dúležité - lepší by asi bylo udělat NUM(A) 3+0 a NUM(B) 2+0 vše odpřednášeno doc. Benešem... lepší by bylo větší množství příkladů i například příkladů naprogramování úloh, které je vyžadováno pro zápočet (student by si měl zkusit naprogramovat všechny metody, ne jen tu jednu svoji)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Presnost matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prehlednost zapisu na tabuli, srozumitelny vyklad latky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • precizní výklad, přesnost v úvhách, pedagogický talent, vstřícnost a korektnost ke studentům
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cviceni je opisovani jakehosi PDF na tabuli. Kdyby cvicici poskytl tento dokument studentum, mohlo by se cviceni zrusit a vsichni by byli spokojeni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ocenuji udeleni zapoctu na zaklade programu na reseni dane ulohy, ovsem az prehnane naroky cviciciho na dochazku, navic cviceni byly spise jen velmi spatnym pokracovanim prednasek, nikoli opravdovym cvicenim, rozhodne bych radeji na samotnem cviceni zkusil prakticky na pocitaci jednotlive probirane metody, pozn. cvicicim byl pan Oberhuber
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hodnotím p. Oberhubera, nikoli p. Beneše; cvičení byla velmi slabá, cvičící často dělal chyby, které jsme museli opravovat, to se dařilo ze začátku, později už začala pozornost notně opadat, cvičící zaujal už na začátku velmi negativní vztah ke studentům, který se v průběhu nezlepšil (černé puntíky za pozdní příchody, měření času, kdy byl student na záchodě(!!), bylo vidět, že ho cvičení nebaví, že je to pro něj také nutné zlo, udělal ho tím i pro nás... cvičení v této podobně jsou naprosto zbytečná a zcestná, lépe by bylo ukazovat vyloženou látku na přednášce na příkladech nebo ukázat nám, jak se jednotlivé metody naimplementují (je to účel nechat to na studentech samotných při zápočtu? já nevím!)... moc jsme se neorientovali v látce, kde právě jsme... některé otázky, které byly u zkoušky (Metoda ustalování) jsme chápali spíše jako nepotstanou zmínku... více zdůraznit, co je důležité a co ne, případně nezkoušet vůbec věci ze cvičení!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1]
  • Studentska skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • Na precizního p. Beneše dost zvláštní a myslím i nespravedlivý průběh zkoušky... hlavní svízel spočívá myslím v tom, že jsme se nikde nedozvěděli, co je vlastně ke zkoušce potřeba! Až na (po) zkoušce se člověk dozví, že musí mít úplně správně 2 ze 3 úloh, což není úplně triviální - zvlášť v numerických předmětech často student rozumí podstatě problému, ale nedokáže vše úplně precizně a správně napsat a vysvětlit... myslím, že je to dost přísný předpoklad... taky více zdůraznit, co vše se bude zkoušet - látka ze cvičení (myslím, že to bylo poznamenáno, na 1. přednášce), ale nemyslím si, že to je šťastné - přednášející by měl zkoušet pouze to, co sám odpřednáší a u čeho má zaručenu kvalitu výkladu - ta bohužel u p. Oberhubera mnohdy zaručena nebyla - např. zkoušejícího muselo zarazit, že mu nikdo nebyl schopen správně napsat Metodu ustalování další problém vidím v nespravedlivé úlevě při včasném odevzdání příkladu - původně bylo proklamováno, že v takovémto případě student dostane o 1 otázku méně - může a ne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3] 2.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [2] 11-14
5 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 4.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=====...............| 25 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ne
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 4.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=============.......| 66 % [2] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne