Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. :: [01FA2] Funkcionální analýza 2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01FA2] Funkcionální analýza 2
[01MMF] Metody matematické fyziky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 19
Procento hodnotících: 47 %
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [151] 1.87
1 : |========............| 38 % [58]  
2 : |========............| 40 % [61]  
3 : |===.................| 16 % [25]  
4 : |=...................| 4 % [7]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Možná občas zpomalit tempo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Od pul osme dva Stovicci za sebou- vrazedna kombinace, vyklad je chvilemi dosti uspavajici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • serioznost a vecnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášel srozumitelně, bylo vidět že tomu rozumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na tabuli napsal prakticky vše co řek, pořízení dobrých zápisků tak nebyl problém
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Srozumitelne a dostatecne podrobne zaznamenaval vyklad na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vykládat tak nějak v klidu, nikam nespěchal, všechno napsal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nahled do problematiky, pekny vyklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Myslím že cvičení je dobré v této formě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo by fajn, kdyby mělo cvičení větší spád. Když pan profesor vidí, že evidentně tápu, mohl by mě trochu popostrčit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičení, kde se dokazovalo to, co se nevešlo do přednášky. Bohužel nás nepřipravilo dostatečně na zkouškové příklady, ale zase některé věci na něm byly zajímavé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oproti FA1 to bylo prilis jednoduche.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • vlastni zapisky (ktere sly diky zodpovednemu a vecnemu pristupu prof. Stovicka na prednaskach ziskat) byly pro pripravu na zkousku plne dostacujici
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • studentska skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jindrovy zápisky v PDF z FTP
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Systém zkoušení, kdy je studentovi zadana jedna veta, kterou ma dokazat, mi neprijde prilis stastna. Jednak takova zkouska nevypovida o objektivnich znalostech studenta a navic to vede k systemu, ve kterem se student nauci jen tech pet-sest vet s nejdelsim dukazem a na zbytek se vykasle. V takovem pripade lze ziskat bez problemu jednicku a nevedet v podstate nic moc... Ocenil bych spise zkouseni prurezove znalosti latky, bez zbytecneho apelu na znalost kompletnich dukazu, ktery se beztak ani ne do mesice zapomenou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela jsem se zkoušky bál, ale nakonec to bylo bez větších problémů, a pan profesor byl i celkem hodný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžká zkouška. Už příklad mi přišel dost náročný, hlavně se nic takového předtím nedělalo. Ve zkoušce je potřeba se naučit všechno (včetně důkazu HB teorému), ale zase už člověk ví, do čeho jde. Ale je pravda, že pan profesor je dost shovívavý. že Celkově těžká, ale celkem objektivní zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vytkl bych akorát to, že dohromady bylo spolu s MMF pouze pět termínů (z toho jeden v červenci).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naucila jsem se i dukaz Hilbert-Schmidta a podobnych petistrankovych vet a jako priklad dostala jeden z nejtezsich a byla nakonec rada, ze po par jednoduchych doplnujicich dotazech odchazim s E
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9] 1.89
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [6] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 11 % [1] 7-10
4 : |==================..| 88 % [8] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9] 2.11
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9] 2.00
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |============........| 62 % [5] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 37 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [12] 1.00
1 : |=============.......| 66 % [8] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==..................| 8 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9] 1.78
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9] 1.44
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9] 2.44
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ne
2 : |====................| 22 % [2] spíše ne
3 : |=========...........| 44 % [4] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 2.56
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |====................| 22 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9] 2.00
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9] 2.22
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8] 1.63
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9] 2.11
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne