Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 31 / 133
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [49]
1 : |=================...| 83 % [41]  
2 : |==..................| 10 % [5]  
3 : |=...................| 6 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [19]
1 : |===============.....| 73 % [14]  
2 : |===.................| 15 % [3]  
3 : |==..................| 10 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.37

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
  • Jedny z mála přednášek které se vyplatí navštěvovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je škoda a chyba jakoukoli vynechat, jsou prostě skvělé!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli je velice úhledný a přehledný, to usnadňuje pochopení látky (pro to je však potřeba daleko více než jen pěkný zápis...), celkově však zůstává přednáška velice strojová, nicméně vzhledem k počtu ukázkových příkladů je to přecejen posun oproti prvnímu semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • fajn
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý to bylo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Za přednášku se stihlo probrat vždy dost látky, k novým pojmům byly vždy předvedeny příklady, což mi moc pomáhalo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pokud by byla lepší skripta (a nebo poznámky z hodiny pravidelně na webu), přednášku není nutné navštěvovat, definice a věty se student stejně musí naučit sám.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • snahu, aby chápali všichni zúčastnění
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [28]
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • moje poznámky, zveřejněné poznámky z přednášek a stránky doktorky Balkové
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta ing. Balkove + muj sesit z prednasek LAA
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta na internetu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • wikiskripta od prednasejici
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta a zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta na webu, vyhotoveny poměrně pozdě..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta pana docenta Humhala, Nově tvořená skripta doktorky Balkové, zápisky z přednášek a cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky z přednášek, elektronická skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nově vzniklé poznámky k přednáškám a mé poznámky z přednášek a cvičení, ale občas jsem se nebyl schopen v mých poznámkách úplně orientovat, takže nově vzniklé poznámky k přednáškám se mi hodili. Dále pak všechny zkouškové testy na webových stránkách a jejich velmi názorné a řešení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jiné zdroje
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Učil jsem se především ze zápisků přednášející.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta od Pytlíčka, zápisky na internetu a hlavně moje vlastní poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • soupis teorie, zkouskove pisemky z minulych let
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky, skripta na netu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek, skripta doktorky Bálkové - velmi pěkně napsaná, srozumitelná, s příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky ze cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vlastní poznámky, internet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky a skripta + stránky přednášjícího
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, online zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Poznámky slečny Balkové, zápisky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta a poznámky z prenášok.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta a zápisky z přednášek a cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta od doc. Humhala, zapisky z prednasek a cviceni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vlastní zápisky, skripta pana docenta Humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ze svých poznámek a ze zápisků, které byly ke stažení na internetu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, poznámky, loňské poznámky, předloňské poznámky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [19]
  • pobodný průběh i náročnost jako v zimě
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pisemna a teoreticka cast, myslim ze pisemka neni vubec tezka, jsou tam pozadovany zklady, teoreticka cast je dobrovolna pro zlepseni znamky a pokud se to clvoek ucil, neni problem ziskat peknou znamku :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • objektivnost, ochota pridat body i za alternativne dokazanou vetu, kdyz spravne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobře zvolený systém - student ví, jakou váhu má teorie a příklady na známku, které důkazy jsou vyžadovány na lepší známku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnost naprosto srovnatelná s příklady ke cvičení (ne všechny se však na cviku dělají, je třeba si je projít samostatně). Někdy chybí trochu času, spíš pro klid než pro dopočítání písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • objektivita pokulhávala, především bylo ale zvláštní, jaký měla vliv na známku teoretická část.. stačilo zde ztratit 2 body a člověk se mohl se slušnou známkou rozloučit-u praxe šlo ztratit 3 body a známka byla pořád super Hodnocení bych trochu změnil.. Třeba za 20 a 6 bodů mít známku D ale za 18+8 tuším B nebo C.. u teorie stačí malá chybka v zápisu a hned se ten bod ztratí-tam bych dal větší možnost nějakému slovnímu doprovodu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost teorie je nezbytná, pro zkoušku jsou nutné i kratší důkazy. Postupy při počítání příkladů jsou poté odvozeny od této teorie. Písemná část opět převažuje nad ústní, která je pouze doplňková, resp. nutná pro zisk nejlepších známek...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bodový rozdíl mezi jednotlivými známkami je dost malý, ovšem není moc studentů, co na Béčku bojují o známky hezčí než dostatečné. Zkouška byla o cviku a zkušenostech, ale také o štěstí neudělat někde na začátku aritmetickou chybu v příkladu. Jsem toho názoru, že pokud je myšlenková struktura řešení příkladu správná, neměl by být student vyhozen za aritmetickou triviální chybu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neškodilo by 15 minut času navíc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Požádávky nejsou objektivní (podle mě by náročnost neměla spočívat ve vyslovení věty přesně tak, jak je to ve skriptech, ale v řešení úlohy, která by potřebovala hlubší pochopení teorie, nebo úlohy na aplikaci algebry ve fyzice)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náročné,ale zase ne tak, aby se to nedalo, když tomu člověk nějaký ten čas věnuje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obcas narocna teorie, priklady podobne tem zminulych let
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška není náročná. Trochu mě mrzí, že u písemné části může jedna chyba (i drobná) rozhodnout o známce. Student, který má teoretickou část na lepší známku pak získá horší hodnocení, protože udělal početní chybu. Zdálo se mi, že nejčastější známka byla díky/kvůli tomuto systému D. Je jasné, že při tak velkém počtu studentů se zkouška špatně optimalizuje pro jedince.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška není těžká, ale na písemku není moc času. Takže člověk musí sednout a psát a moc nepřemýšlet (což pro mě není nejlepší kombinace, protože ve stresu dělám a hlavně píšu blbosti).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročnost je dost vysoká - a to vše kvůli velmi přísným kritériím na splnění zkoušky. Jinak test samotný je trochu těžší něž zápočtový, ale pokud se člověk učil, tak by ho nemělo nic překvapit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skúška bola dosť náročná, hlavne kvôli nedostatku času pri riešení príkladov.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Čas vyhrazený na zkoušku byl odpovídající, zkouška byla sama o sobě jedna z lehčích.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Možná až zbytečně těžká teorie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi přísné hodnocení a vysoké nároky na složení zkoušky i na známku E
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
  • Styl vykládání, zápisky, pěkně vysvětlená látka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • krasny zapis na tabuli,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prehled, wikiskripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nejhezčí jaderňácký úsměv =)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost a strukturu přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost a doslova chytlavost, s jakou látku přednáší. Také názorné příklady a upozornění na chyby, kterých se studenti rádi dopouštějí. Velice se snaží motivovat studenty, aby sami přemýšleli a zapojovali se.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha zapojit studenty i během roku na přednáškách (domácí úkoly).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpracování teorie, zajímavépřednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Maximální preciznost, přehledné psaní na tabuli, velmi dobré materiály na internetu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přehlednost výkladu, znalosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Její poznámky k předmětu a komentování probírané látky. Líbila se občasná historická okénka.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Čitelné poznámky na tabuli, domácí úkoly za body.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášející je milá, pěkně píše a mluví dostatečně hlasitě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • asi není moc co zlepšovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy chybí čas, aby bylo možné si novou látku představit a "zažít" přímo na přednášce, i když já jsem s tím problém neměl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V projevu-občas byl trošku monotónní..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas příliš rychlé, ale jinak by se to asi nedalo stihnout.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Včasné dodávání poznámek z hodiny na internet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
1 : |=============.......| 66 % [12] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=...................| 5 % [1] 50%-75%
4 : |=====...............| 27 % [5] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [30] 1.13
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [27] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 6 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=...................| 3 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [19] 1.37
1 : |===============.....| 73 % [14] 1 (výborný)
2 : |===.................| 15 % [3] 2
3 : |==..................| 10 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké