Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01BPPR2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01KF] Kvantová fyzika
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MAB2] Matematická analýza B2
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 20 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Ojedinělý způsob výuky, dobré vysvětlení probraných příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Květnatý jazyk, zálibu v krásných jménech, zrychlující se opakování náhodných slov (počkejtepočkejtepočkejtepočkejte, jak to bude? jak to bude? jak to bude?), arciosobitý a arcifascinující smysl pro humor. Vše nám krásně ozřejmil. A ještě nás obohatil o mnoho životních pravd. Zvláště ty uvedené slovy "Tuhle jsem přemýšlel, a..." byly hluboké.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Suchý humor. Také oceňuji, že pan docent nemá problém "být nehodný" na studenty, co neumějí. A nejlepší byly elektronické zápisky ze cvičení, před zkouškou velmi pomohly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Stihnout propočítat o něco víc příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když se na začátku řekne, že budou dvě písemky, jedna na řady a druhá na integrály, tak se tam ta jedna na taylora prostě nevejde!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro většinu studentů nesrozumitelnost zápisu na tabuli, nedostatečné vysvětlování, nepochopení několika příkladů, myšlenkové skoky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu mě mrzí, že se na studenty matematiky B dívá jako na podřadné studenty, přitom je tam spousta opravdu chytrých lidí, které "jen" baví víc fyzika než matematika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení byla zajímavá, propojovala se v nich dostu i teorie s praktickým počítáním.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příklady odpovídající písemkovým příkladům, korespondují s přednáškou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké