Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01LAB2] Lineární algebra B2
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01PSL] Publikační systém LaTeX
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 24 / 130
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [42]
1 : |===============.....| 73 % [31]  
2 : |=====...............| 23 % [10]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [20]
1 : |===========.........| 55 % [11]  
2 : |========............| 40 % [8]  
3 : |=...................| 5 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
  • Rozhodně stojí za návštěvu, člověk to nádherně pochopí už tam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Člověk se na přednášce i zasmál
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prednášky boli dobré, zo zápiskov sa vynikajúco učilo na skúšku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vše OK.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kdo nechce chodit na přednášky, nemusí, všechna probraná látka je ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ač byly přednášky v pondělí ráno, těšil jsem se na ně, byly skvělé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ztráta času to určitě neni. Navíc byly v rozumném času, takže se tam moc neusínalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky mě bavily, látka byla přednášena srozumitelně a lidsky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • užitečné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hodí se je navštěvovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Velmi dobře vysvětlí postupy řešení příkladů, i v souvislosti s teorií. Pochopit teorii je potom snadné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [20]
  • skripta Balková
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta doktorky Balkove, vlastní poznámky, staré písemky doktorky Balkové (je jich opravdu dostatek).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Především z vlastních zápisků
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, skúškové testy predchádzajúceho ročníka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta Balkove, vzorove testy z minulych let
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od Balkové.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skriptá od pani Balkovej a poznámky z prednášok
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky, hodí se také projít si staré zkouškové písemky (z webu Ľ. Balkové), hlavně teorii, protože jinak může překvapit formulace otázky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta doktorky Bálkové a její web
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, příklady ze stránky p. Balkové, vlastní poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • především poznámky z přednášek, dále skripta - Pytlíček, Humhal
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborné poznámky k přednáškám doktorky Balkové, vlastní zápisky ze cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta a zápisy ze cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od doktorky Bálkové, zápisky z přednášek, zadání zkoušek z minulých let
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta p. Bálkové, poznámky z přednášek i cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vlastní zápisky, dokumenty na internetu (ing. Balkové, Doc. Humhala)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od doktory Balkove
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [15]
  • Zkouška (alespoň jeden z prvních termínů, pozdější se trošku zostřily) byla standardní,úroveň jako u doktorky Balkové, akorát o 1 příklad méně. Ústní byla skvělá, Ampy pomohl, když se nedařilo. Na známku A to chce už i něco málo vymyslet a ne jen odříkat to, co jsme si říkali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemná zkouška je neúměrně náročná, typy příkladů, které se tam objevují dokážou člověka dost zmást a na zkoušku je nedostatek času. Ústní část zkoušky je naprostá pohoda proti písemné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ústna časť jednoduchá, písomná je zle navrhnutá, priveľmi kritické hodnotenie teórie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • byla jsem na prvním termínu a s průběhem zkoušky jsem spokojená, později se prý zvyšovala obtížnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náročnosť bola vysoká, hlavne praktická časť - príklady boli neporovnateľne ťažšie ako práklady na cvičeniach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nesjednocena narocnost - behem prvnich terminu lehke, ke konci velmi obtizne, obcas dokonce chyba v zadani apod.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náročnost mi přišla težší než testy od doktorky Bálkové z let minulých (a to je co říct!), přišlo mi že každý další termín je težší a težší (aspon co sem slyšel od ostatních jaký styl příkladů byl zadán)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemky na prvních termínech byly poměrně jednoduché, ale jejich obtížnost rychle stoupala. Jinak podmínky stejné jako v zimním semestru (4 příklady a 3 teoretické otázky; pokud jste z jedné otázky nebo příkladu měli nulu, automaticky jste dostali F)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemná část je podobná jako u doktorky Balkové, nicméně se tam místo stejného stylu příkladů jako každý rok objevovaly příklady kreativnějšího rázu. U ústní je "Ampy" je super. Je to fajn atmosféra. Když nevíte, snaží se vás dokopat a celkově to působí spíš jako "přátelskej pokec", než nervy drásající ústní zkouška.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše ok
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Některé příklady u zkoušky nebyky probírány na přednáškách ani na cvičeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročnost byla adekvátní, zkoušející hodnotí postupy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obtížnost testu byla překvapivě vysoká (očekával jsem o něco nižší). Ne zcela mi vyhovovala spodní hranice pro získání zkoušky (především 66% z teorie na známku E).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náročnost praktické části zdaleka neodpovídala příkladům z cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vysoka objektivita ovsem pouze v ramci kazde jednotlive zkousky, prvni terminy byly oproti pozdejsim velice jednoduche
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
  • Ampy je zábavný, na hodinách se nenudíte. Je hodný, na zkoušce poradí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dokáže vysvetliť a aj udržať pozornosť
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podrobně vysvětloval, přednášky byly užitečné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bezprostrednost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášel velice srozumitelně a dalo se stíhat vnímat a při tom psát srozumitelné zápisky, příjemný přístup ke studentům, navíc přednášky oživoval sem tam nějakým vtípkem, což i obnoví pozornost, zkrátka přenáška, kam člověk chodí rád, a to i když je v pondělí ráno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno hezky srozumitelně vysvětlí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup, styl přednášek (měl "lidský " přístup)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že je očividně velmi dobře elektricky vodivý... ;)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uvoľnenosť, pripravenosť, humor, na jeho prednášky som chodila rada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je příjemný a vtipný. Podává látku dobrou a srozumitelnou formou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělý přednášející, algebru vykládal jasně, srozumitelně, zábavně a v přiměřeném tempu. Přál bych si, aby přednášel i lineární algebru 1.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly poutavé, zajímavé a většinou jasné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • originalitu, smysl pro humor, schopnost udržet si pozornost žáků, přehledný zápis na tabuli, srozumitelnost výkladu...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zábavné a dobře srozumitelné podání probírané látky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pozitivní přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozhodne neni uspavac hadu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • Možná by Ampy mohl příště trošku přidat v přednášení, trošku letos nestíhal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • sithnout probrat vse!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vše ok.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • měl by udržet uroven zkoušky, přišlo mi že postupně daval o dost težší zkoušky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • viac zladiť tempo prednášok a cvičení...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by si udělat pořádek ve věcech. Tento rok přednášel LA poprvé a bylo to znát. První přednášku začal s "máme čas, nikam nespěcháme, v klidu" a pak nakonec musel pár věci vynechat, jelikož nestíhal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisy na tabuli, lepší příprava na přednášku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • treba zohnať tabulu ktorá nedáva šoky :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vykladat vse, co pote bude u zkousky vyzadovat-nektere veci by bez upozorneni od studentu ani nevylozil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [20]
1 : |================....| 80 % [16] 90%-100%
2 : |==..................| 10 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [22] 1.10
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [19] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 9 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [20] 1.50
1 : |===========.........| 55 % [11] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [8] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký