01MAB4  >  Matematická analýza B4

Počet hodnotících: 22 / 99
Procento hodnotících: 22 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 99 studentů.
Ukončilo předmět: 67 studentů.
|=============.......| 67 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
  • Pro většinu oborů poslední část matematické analýzy, která je ještě o trochu těžší než její trojková předchůdkyně. Požadavky jsou ale totožné jako v MAB3, takže víte, co čeho jdete.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je těžší než MAB3, ale ne o moc. Rozhodně doporučuji se předmětu pravidelně věnovat a nenechávat to na poslední chvíli. Hlavně se zaměřit na lebesgueův integrál a míru, neboť na tuto část látky nezbyde moc času o přednášce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobre pokracovani matematicke analyzy, od urovne B bych cekal mozna trochu nizsi narocnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování MAB3 ve stejném duchu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zatím nejnáročnější analýza. Diferenciální počet a integrály bezesporu užitečné věci. Bohužel o míře a Lebegueovském integrálu to nemohu říct. Míra byla ještě zajímavá, ale z toho integrálu jsem myslela, že se zblázním.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prostě analýza, bohužel na tak poutavá jako MAB3.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pokračování ve stejném duchu jako v předchozím semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super predmet, jeden z nejlepsi ve 4. semestru. I kdyz pravda, ze MAB3 mi prisla o trochu lepsi. Uzitecny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Značně obtížný předmět, nicméně skvěle vyučován.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nekonečný příběh: Díl druhý
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Další ze série analýz. Ale MAB3 mě bavila víc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poněkud zmatenější MAB3. Po teoretické stránce náročnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chyby ve skriptech
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Všichni asi chcete slyšet, jak je MAB4 super a že se není čeho bát. Tak MAB4 super je... ale rozhodně je čeho se bát! Určitě nejtěžší předmět s kterým jsem se zatím setkal. Naštěstí se dá zvládnout - a to hlavně kvůli skvělému vedení předmětu - pan Krbálek je velký hračička & perfekcionalista, a tak je všechno doladěné k dokonalosti - od super přednášek až po vymazlená cvičení. Snad tahle laťka vydrží, ať si ji užijí i další generace studentů :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • obecné nemám, len špecifické
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Krbálek je dobrým vyučujícím, předmět není zcela nezajímavý, ale jeho náročnost je nesmyslná. Vysoce převyšuje nároky kladené fyzikálními předměty na matematický aparát a až přílišné procento předmětu se zabývá teorií na úkor příkladů. Příklady ve zkouškových písemkách pak svou náročností opět vysoce přesahují cokoliv s čím se setkáváme ve fyzice. Příprava na tento předmět pak zabírá čas, který bych, jako mnoho dalších studentů, kteří nešli na matematiku A, raději věnoval fyzikálním předmětům. Náročnost tak myslím často způsobí to, že student tento předmět musí opakovat a mezitím udělá fyzikální předměty, na které je podle mě měl tento předmět připravit. Studenti by podle mě měli být důrazněji upozorněni na to, že tento předmět klade takový důraz na teoretickou část (Například přejmenováním na Matematická analýza A2, což dle mého názoru lépe vystihuje fakta) a měla by jim být doporučena matematika C, aby nepřišli, tak jako já, o několik let života zcela a naprosto zbytečným učením teorie.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet cloveka nauci nad matematickymi pojmy skutecne premyslet a nejen memorovat a pocitat podle predpisu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejnáročnější předmět (horší než MAB3 :) ).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • chce to počítat průběžně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nejlepší přednášky, nejlepší přednášející
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Podle me predmet je informativni a prijemne zarizeny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vsichni krome Benese vime, ze MAB je narocnejsi nez MAA..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [22] 1.55
1 : |=============.......| 63 % [14] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 27 % [6] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 4 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
1 : |==..................| 9 % [2] nevyjádřeno
2 : |==============......| 68 % [15] ano
3 : |====................| 22 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká