Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 21 / 85
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [33]
1 : |=================...| 87 % [29]  
2 : |=...................| 3 % [1]  
3 : |=...................| 6 % [2]  
4 : |=...................| 3 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.24

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [17]
1 : |===================.| 94 % [16]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=...................| 5 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.18

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
  • Přednášky ve stylu MAB3, prostě skvělé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jednoznačně nejlepší přednášky, které jsem na jaderce zažil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paradni, vzdy jsem se tesil. dobre strukturovane prednasky a prehledny zapis s pouzitim barvicek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejpřínosnější přednášky druháku podobně jako MAB3, snad jsem se na ně i těšil, měl jsem z nich vynikající poznámky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělý zápis na tabuli podtržený používáním barevných kříd zdrůrazňujících důležité spojitosti ve větách. A nemyslím tím spojitost jako spojitost!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Objem a především zaměření předmětu je pro studenty bažící po fyzice zbytečně velký. Informace, které na přednáškách nabydeme využijeme maximálně u zkoušky z tohoto předmětu. Pro fyzikální předměty jsou tyto poznatky až na malé výjimky zcela zbytečné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bohužel jsem v dobu přednášek měl často jiné povinosti.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prostě zážitek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Cvičícím byl Ing. Pavel Hrabák, který zde v anketě chybí na seznamu. Oceňuji zejména vhodně zvolené tempo při řešení příkladů (příklady se nechrlily bez hlubšího pochopení jeden za druhým, jak na jiných cvičeních bývá zvykem) a také ochotu a pohotovost při odpovídání na různé dotazy, když mi nebylo něco jasné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící byl Pavel Hrabák. Asi nejlepší cvičící, kterého jsem na fjfi měl. Cvičení byla v přátelské atmosféře, nic bych neměnil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
  • Skripta, sešit + pro lepší pochopení smyslu křivkového a plošného integrálu z funkčního vektoru jsem se učil z materiálů pro matfyz. Myslím že v nové verzi skript by Krbálek mohl tuto problematiku lépe vysvětlit, protože nefyzikovi to moc neříká.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky jak z přednášky tak cvičení, skripta s teorií a skripta s hotovými příklady. Příklady a jejich řešení na webu z minulého školního roku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prevazne skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, poznámky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • sesit, skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, moje poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta + vlastní poznámky ze cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z přednášek i cvičení i SMB2, skripta, loňské zkouškové písemky na krbalek.cz, nakonec vypracované otázky k ústní části
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta z MAB 4 a řešené příklady pana doktora Krbálka. Ovšem dovolil bych si podotknout, že současné vydání jak skript, tak i řešených příkladů, obsahuje velké množství chyb, které by bylo nejlepší co nejdříve opravit a vydat další přepracované vydání. Pak bych klidně uvažoval i o zakoupení této klasické nejčtenější beletrie a možnosti autogramu Nejvyššího.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, web
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
  • Zkouška u něj je velmi příjemná a pohodová. Jedna z nejlepších zkoušek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška z MAB4 probíhá stejně jako MAB3, takže student již ví, do čeho jde. Přesto patří k velice náročným, požaduje dobré porozumnění teorii (určitě nestačí třeba jen "definice a věty").
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U teoritické části je požadováno mnohem více definic,vět a důkazů, než se stihlo probrat a tak si je musí každý sám naučit ze skript. To mi moc správné nepřijde, buď by se měla požadovat pouze teorie probraná, nebo tedy zvýšit hodinovou dotaci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouska velmi narocna; zkousejici objektivni; rozdilna narocnost pisemnych zkousek, ale chapu, ze je tezke nastavit vzdy stejnou uroven, aniz by se priklady opakovaly
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hodně těžká zkouška, snad nejtěžší dosavaď. Ale pak ten pocit úspěchu stojí za to.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vyžadováno vše z přednášek + některé věci ze skript na přednášce přeskočené
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • narocna pisemka, ustni uz je celkem v pohode
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skoro stejné jako v předchozím semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Projít přes písemku je jako vylodit se na pláži Omaha v Normandii, avšak Berlín je ještě daleko. Příjemné uklidňující jazzové melodie krásně dotváří jedinečnou atmosféru této zkoušky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ej, ztepilí šuhaji v čižmách vy, ej, děvčata v suknici rudé, vždy veselo bývalo v T-108c, vždy veselo v T-108c bude!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevyvážená obtížnost jednotlivých termínů a zkouškových otázek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Průběh zkoušky stejný jako na MAB3: první den - písemná část (příklady), druhý den - ústní (teorie + doplňující otázky). Otázky na ústní jsou předem známy, což je velké plus. Nicméně ústní zkouška stále působí dojmem "buď A nebo F". Chápu, že pan Krbálek je perfekcionalista, chce maximálně ovládnout danou problematiku, a tak mu nedělá radost, když jeho studenti ne. Otázka, jestli už to není moc. Každopádně, pokud pokud se fakt naučíte, bude zkouška příjemné popovídání, pokud ne - tak příští termín.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
  • Jeden z mála přednášejících na FJFI (možná jediný), který dokáže splnit všechny následující charakteristiky najednou: přednášet zapáleně, psát úhledně a dokázat látku vysvětlit tak, aby ji studenti chápali již o samotné přednášce. Na cvičení, které bylo párkrát panem docentem suplované, byly zase příklady dobře vysvětleny hlavně v provázanosti s teorií, která byla uvedena na přednášce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechno, nejlepší přednášející jakého jsem za 2 roky měl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systém v přednáškách, používání barevných kříd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přehledné zápisy na tabuli a výběr hudby u zkoušky, pan docent má dobrý vkus :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumi tomu, prijemne vystupovani, dobre strukturovane prednasky a prehledny zapis s pouzitim barvicek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vždy je ochoten vyjít studentům vstříc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pedagogický talent, vhodné tempo výkladu, schopnost vysvětlovat, zaujmout posluchače, specifický drsný styl humoru, přehledný zápis na tabuli, elán
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Barvičky, přehledné přednášky, prostě stále dobrý Krbálek style.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opět bych si dovolil pododktnout, že má-li někdo z této školy opravdu pedagogické nadání, pak je to právě pan doktor Krbálek! Celá katedra fyziky by se od něj mohla v tomto směru učit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška má dobrou strukturu, přednášející je dobrým vyučujícím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Idealni skripta, ta jsou opravdu pekna. Nikdy jsem nevidel lepsi a srozumitelnejsi ucebnice. A taky docent Krbalek ma skvely smysl pro humor :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ochotu, objektivnost, vlidnost pri jednani, velmi dobra komunikace
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • strukturu, barevné křídy, úhlednost zápisu na tabuli, humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Určitě nejlepší přednášející za první 4 semestry.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Říká se, že všechno se dá zlepšovat, ale tady to již skoro nejde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemam vyhrad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná chodit včas a v důsledku toho stihnout probrat více, závěrečná kapitola o lebesgueove integralu by si jiste zaslouzila o trochu více pozornosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • malo konkretnich prikladu, aplikovat teorii na praxi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V nicem. Naprosto vyborne prednasky a zarizeni predmetu obecne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Minitesty se mi zdály občas dost šibalsky formulované, chtělo to hlubší zamyšlení a nakonec z toho vždy vylezla nějaká jednoduchost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |==============......| 70 % [12] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |=...................| 5 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 11 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] 1.38
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |==============......| 71 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 7 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |===.................| 14 % [2] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [17] 1.18
1 : |===================.| 94 % [16] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký