Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01KF] Kvantová fyzika
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MAB2] Matematická analýza B2
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 32
Procento hodnotících: 46 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [13]
  • Cvičení s panem docentem byla často velmi zábavná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobré zvládání látky, svérázný humor (možná spíš neúmyslný, tedy jeho vtipnost, ne vtip) a originální vystupování. To, že nás to opravdu dobře naučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento semestr se ukázalo, že Severin Pošta není krutý. (Alespoň na skupinku dobře připravených áčkařů ve slušné kondici.) Ve skutečnosti se ukázal jako obětavý, když někdo nerozuměl postupu a potřeboval ho vysvětlit jako pro blbečky, a altruistický, když Pošta zadal velmi těžkou písemku z řad, kterou většina lidí neudělala, a on nám dal druhou šanci v podobě lehčí písemky (a několika lidem dokonce i třetí šanci!). Ano, cvičení byla náročná, ale odpovídalo to náročnosti předmětu. Na doc. Poštu, jeho "Dobře. Tak dobře. Dobře. Dobře." a další vtípky, vyhrožování povinnou docházkou na cvičení, nedám dopustit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavnost, snahu udělat pro studenty maximum.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělé vysvětlení základního postupu pro vyřešení příkladů, důraz na rigoróznost postupu, což pomůže nejen u písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip (spíš sarkasmus :D ), nelpí na hloupostech a administračních detailech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doc. Pošta je strašně hodný, i když to na něm není vidět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodový přístup, "komické vystupování", ochotu zveřejnit řešené příklady. Pan docent měl v zápočtových testech těžké příklady, ale byl si toho zřejmě vědom a přizpůsobil tomu hodnocení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji jeho humor a schpnost podat věci nenásilně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • styl, pojetí, vtip naprosto dokonalé porozumění předmětu (pro studenty matematiky A velmi vhodné), PDF verze ke cvičení- všechny příklady ze cvik a i některé navíc vzorově řešené včetně komentáře.. co víc si přát? :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozhodně se s ním na cvičeních nikdy nenudíte, hodina vždy rychle utekla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelné odpovědi na případné dotazy, celkový průběh cvičení, hlavně Tempo, jehož volnost byla kompenzována důkladným pohledem na probíranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičeních byla uvolněná atmosféra, stihli jsme probrat (spočítat) vše důležité.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Měl by si uvědomit, že béčkaři jsou taky lidi, a mírnit svoje výroky na jejich adresu. Měl by se naučit rozlišovat, která tvrzení jsou pro prváky elementární a která ne (když z jeho pohledu jsou primitivní obě -- kvůli tomu často volí zbytečně složitý postup a ani neschválí studentovi postup jednodušší, protože se jím nechce zabývat). A dost klíčová věc -- měl by s doktorem Mikyškou sjednotit přístup k písemce, na základě níž se odpouští zkoušková písemka. Takto je extrémní výhodou mít docenta Poštu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Organizace - systematičtější příprava a také možná rychleji procházet látku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Méně chybět, aby se vše stihlo procvičit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná při cvičení malinko zvýšit tempo, abychom stihli více příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan docent podle mě nedokázal dostatečně mi odhalit vnitřní souvislosti v analýze, ve spoustě příkladů se uplatnily již známé věci jen v jiném hávu, ale na to jsem přišel až později před zkouškou při samostudiu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná trochu zrychlit, mohlo by se toho stihnout víc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uvědomit si rozdíl mezi lehký pro mne a lehký pro studenty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
  • Cvičení s panem docentem Poštou byla vždy to nejlepší z celého týdne :-).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by stálo za to víc integrály počítat a méně zkoumat jejich konvergenci -- ve fyzice to potřebujeme. Ale s tím, co je ve zkouškové písemce, je to takhle v pořádku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na začátku semestru, kdy ještě nebylo probráno nic z řad, jsme dokazovali některá tvrzení o funkcích na základě vět ze zimního semestru. To se mi moc líbilo. Bylo to takové procvičování dokazování u zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nešťastně řešená dotace řady/integrály. Integrály jsme měli opravdu LETEM SVĚTEM - během 2 týdnů prakticky. To je opravdu málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobré na naučení se počítání složitějších integrálů a konvergence řad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • klíčové k pochopení řešení konvergencí řad
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přínosné pro zkoušku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.00
1 : |==============......| 70 % [7] 1
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |==..................| 10 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====................| 20 % [2] středně obtížný
4 : |================....| 80 % [8] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký