Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01KF] Kvantová fyzika
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MAB2] Matematická analýza B2
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 20 / 168
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [30]
1 : |=========...........| 43 % [13]  
2 : |=======.............| 33 % [10]  
3 : |=====...............| 23 % [7]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [17]
1 : |==..................| 11 % [2]  
2 : |==========..........| 52 % [9]  
3 : |=======.............| 35 % [6]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.24

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
  • Dle mého názoru přednáška, na kterou se vyplatí chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je důležité je navštěvovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednášky ráno 7:30 nie sú úplne ideálne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky pro mě byly nezbytné pro pochopení látky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docházka není nutná, možná bych řekl, že ani není doporučená, pokud Vás analýza vyloženě nezajímá. V písemce se stejně kladě větší důraz na praktickou část než na teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dávat přednášku z MAB na 7:30 je kravina. Byl jsem rád, že jsem se udržel vzhůru, natož abych něco pochopil.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Přednášky jsou v pohodě, všechno piše na tabuli, vysvětlí co chce udělat a pak to udělá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ok.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
  • zápisky z přednášek, skripta Analýzy v příkladech 2 (S. Pošta, P. Pošta)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky a skipta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky, zoznam definícii, príklady zo skrípt. Vhodné je nájsť si prednášky od Mgr. Petra Poštu a preriešit si jeho príklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky z přednášek a skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • sbírka řešených příkladů od Pošty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • teorie: přehled teorie doc. Pošty, vlastní poznámky z přednášek a jakési .pdf teorie i počítání doc. Pošty z roku 2005/06 počítání: skriptum doc. Pošty (Analýza v příkladech), minuloroční a předminuloroční písemky doc. Pošty, nějaké příklady také ze skript prof. Pelantové (některé jsou ale spíše takové lahůdky, na které člověk často opravdu ani za den nepřijde a pak má špatnou náladu, tedy aspoň já)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky, Jarník
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta: Analýza v příkladech 2 (Pošta-Pošta), Poštovy pdf.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • hlavně ze seznamu vět, které byly na začátku zkouškového umístěny na web, dále poznámky a skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • sbírky (od Pošty i Pelantové), zápisky ze cvičení, web doc. Pošty (seznam vět a definic)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pošta: Analýza v příkladech
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prezentace, zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vlastní zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
  • náročná zkouška, zkoušející by mohl lépe rozdělit bodování, na jeden příklad sice bylo 20 bodů, často však dával pouze 0-5-10-20
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je dobře, že zkouška se skládá z teorie i praxe. Hodnocení je podle mě objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška se skládá ze tří příkladů (většinou výpočet integrálu, konvergence integrálu a konvergence řady) a dvou teoretických otázek. Na získání známky stačí získat alespoň 50 bodů ze 100.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neprimerane náročné testy s každým ďalším termínom, brať ohľad na to čomu sa venovalo na prednáškach a cvičeniach (2 z troch príkladov boli konvergencie, ktorým sa však na prednáškach a cvičeniach toľko nevenoval čas)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemná zkouška byla velmi náročná. Na praktické příklady se těžko připravuje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • konvergence má daleko větší váhu než se jí věnuje na cvičeních
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla rozhodně náročná, příklady jsou opravdu těžké a člověk musí mít napočítáno kvanta příkladů, jinak prostě neprojde. Teorie není tak hrozná, stačí se naučit znění vět a definic a pro toho, kdo si chce zkoušku "pojistit" je ještě vhodné naučit se důkazy. Pan doc. Pošta dává do písemek stále stejné věty s důkazem (např.: o substituci v RI i v ZRI, 1. věta o střední hodnotě, věta o derivaci integrálu jako funkce meze, Leibnizovo kritérium, (limitní) srovnávací kritérium,...).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neznám člověka, kterému by bylo uznáno vyšetřování konvergence integrálu, nebo řady. Celá zkouška stojí a padá na tom, se naučit zpaměti teorii a pak spočítat první příklad (určitý integrál), kdo chtěl z předmětu za D, musel se naučit ještě důkazy vět.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • příklady u zkoušky se mi zdály hodně těžké, ale tak to asi má být.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • většinou poměrně náročné písemky, ale na různých termínech různá obtížnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodnocení testů bylo celkem přísné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pro mě nejobtížnější zkouška letního semestru, dost záleží, jaké máte štěstí na zadání
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
  • Je to jediný přednášející, který nikdy není s teorií pozadu oproti cvičením a dokáže stihnout probrat všechno, co potřebuje, i když mu pár přednášek odpadne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na přednášky si nenosí žádné poznámky, vše umí z hlavy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zoznam viet a definícii na skúšku bol nápomocný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji přehled, který doc. Pošta vytvořil k opakování ke zkoušce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • krvelačné instinkty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přijde na přednašku jen s křídou, všechno udělá z hlavy, obdiv
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preciznost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Má dobře rozdělené probírání látky, dělá kvalitní učebnice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • smysl pro humor, nadhled, zjednodušený výklad složitější látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • zápisy na tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy se nechá unést a člověk ani nestíhá psát, natož chápat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To, že sme Bčková matika neznamená že sme úplne neschopní, v priebehu prednášok by mohlo byť viac príkladov na použitie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docent Pošta by měl zapracovat na dynamice svého výkladu. Nerad to říkám, ale bylo to někdy dost nudné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když se podívám na své zápisky retrospektivně, tak mám pocit, že se jedná o kouzla.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • hlasitost projevu-je potřeba naprosté ticho, aby člověk rozuměl a to se málokdy podaří, vždy bude někde nějaký šum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • čas, za který opraví zkouškové písemky, několik dní čekání na výsledky člověka zničí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou OK.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Často považuje některé poznatky až moc triviální a přeskakuje je, například v důkazech
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • místy by to chtělo přehlednější zápis na tabuli a pomalejší tempo výkladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |============........| 58 % [10] 90%-100%
2 : |===.................| 17 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=====...............| 23 % [4] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16] 1.23
1 : |====................| 18 % [3] nevyjádřeno
2 : |==============......| 68 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 6 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=...................| 6 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [17] 2.24
1 : |==..................| 11 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 52 % [9] 2
3 : |=======.............| 35 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5