01MAA2  >  Matematická analýza A2

Počet hodnotících: 20 / 53
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 53 studentů.
Ukončilo předmět: 31 studentů.
|============........| 58 %

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pelantová Edita prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
  • Klíčový předmět, dobře pojatý a se správnou hodinovou i kreditovou dotací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konečně jsme se oficiálně naučili integrovat. Že tuto schopnost využíváme už od zimním semestru v mechanice, nikomu nevadí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematická analýza 2 mi přišla daleko zajímavější než v prvním semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě integrály a řady. Velmi se v ostatních předmětech (ELMA,TER) hodí Taylorovy polynomy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejnáročnější předmět letního semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pochopitelně stěžejní předmět. Přínos má pro každého (ať jde nebo nejde na matematiku).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejvýstižnější spojední je podle mně "drsná krása".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročnější než MA1, ale lépe odpřednášené.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Společně s algebrou nejdůležitější předmět druhého semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu těžší předmět. V důkazech je dost fint, které se musíte naučit, někdy to vykoukat prostě nejde. Co se týče důkazů, tak zlatá algebra. Ale pořád je to skvělý předmět, oproti fyzikám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Až tento semestr mě naučil způsobu myšlení užívaného v analýze. Pro zdárné absolvování druháku nezbytný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poměrně náročné, je toho docela dost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asi nejnáročnější předmět, je toho opravdu hodně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět byl v letním semestru jeden z nejzáživnějších. Možná to bylo z části výběrem látky, ale určitě i pedagogickým přístupem. Jak s přednášejicí paní profesorkou Pelantovou, tak cvičícím panem doktorem Poštou jsem byl nad míru spokojen. Líbil se mi styl přednášek, které byly v průběhu doplňovány vždy o konkrétní příklady (což bylo pro mne důležité).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • naprosto nezbytný předmět
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [20] 1.15
1 : |==================..| 90 % [18] 1 (výborně)
2 : |=...................| 5 % [1] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [20] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká