Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAT2] Matematika 2

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 92
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [10]
1 : |==============......| 70 % [7]  
2 : |======..............| 30 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |=============.......| 66 % [6]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Prednášky boli veľmi užitočné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz odpověď číslo 2 a 3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Ocenujem ochotu pomoct a vysvetlit latku este raz.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Profesionální přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přímost projevu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokonale rozumí vykládanému učivu (což se tak často nevidí). Kvalita vykládané látky. K výkladu učiva využije doslova každou vteřinu. Množství přednášeného učiva není na úkor kvality výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu pomôcť ak má človek akýkoľvek problém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost zápisu na tabuli, charisma
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Myslim, ze zapoctove pisomky by mohli byt pisane na zaciatku prednasky a nie po pol hodine, cim by sme sa vyhli zbytocnej nervozite.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chyby vo výsledkoch príkladov wikiskrípt.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |===============.....| 77 % [7] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [6] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký