Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MATZ2] Matematika, zkouška 2
[01MAT2] Matematika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 16 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Cviceni maji fakt system (jako jedny z mala), vzdycky se udelalo vsechno co bylo v planu, vsechno slape jak hodinky. Teoreticka okenka, co pan Fucik delal, jsou jednoducha a srozumitelna, takove osvezeni oproti komplikovanejsim prednaskam.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrá příprava, pěkně jsme to všechno stihli a probrali vše, co jsme ke zkoušce potřebovali. Ochota, vstřícnost, i u tabule byl vážně hodný a všechno pěkně vyložil. Skvělá cvičení, rozhodně nelituji, že jsem zůstala u Fučíka. Chodit každou druhou hodinu k tabuli sice není moc zábava, ale člověk se tam toho spoustu na učí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Osobně bych oželela teoretické úvody, jasně, trochu teorie je fajn, ale obvykle jsem se v tom v půli ztratila a nemám pocit, že by mi k něčemu byly. Zvlášť kapitola o kvadrikách a pak záměna proměnných by se daly trochu zkrátit, ale třeba to ještě docením ve vyšších ročnících. Občas by se nemuselo hodinu počítat, aby se zjistilo, že to k ničemu není. Jasně, je to velmi výchovné, ale stačilo by to jen zřídka... Moc motivující to není.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Dělejte si dobrovolné domácí úkoly, fakt to k něčemu je!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [0]
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [0]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký