Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MATZ2] Matematika, zkouška 2

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 41
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Skripta a stránky anglických či amerických univerzit pojednávájící o zvláštních matematických důkazech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ucil som sa zo skript, ktore som si doplnil o poznamky z prednasok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, sbírka příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Skuska sa dala lahko zvladnut za predpokladu, ze sa student pripravoval a rozumel preberanej latke.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla mnohem náročnejší při ústní části. Myslím, že to by se mělo buď vyrovnat nebo obrátit. Příkladem je lin. algebra, kde není třeba k ústní zkoušce chodit vůbec. Samozřejmě by pak bylo nutné o něco ztížit písemnou část.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Prednasajuci nechcel studenta potopit, ale doviest ho k vysledku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Profesionální přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký