Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01SBAR] Stochastické hry a bayesovské rozhodování

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 18
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |============........| 60 % [6]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky/wikiskripta(kde je toho víc) bohatě stačí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Všichni jsme se povinně museli zúčastnit předtermínu, protože byl celé zkouškové pryč. Zkouška byla jen z teorie. 3 okruhy a piš co víš.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je výhodné odevzdat vypracování brzo, případně i s něčím navíc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • jasně ucelený výklad. byly prezentovány zajímavé ukázky, kde se vyskytuje teorie rozhodování. přednáška byla také často opepřena různými vyprávěčskými vsuvkami :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavné přednášky, srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Mluvit více k věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvičení neprobíhala, jen byly prezentovány různé příklady bez zapojení studentů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.50
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====................| 20 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký