Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 27
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • zajimavy zpusob vedeni cviceni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícný přístup ke všem studentům. Uvolněnou atmosféru. Některé příklady nad rámec cvičení - především důkazy některých nerovností pomocí vázaných extrémů a teorie kvadratických odchylek. Tempo umožnilo se opravdu zamyslet co se v příkladu děje a promyslet si příklad. Někdy to ale bylo příliš a neuškodilo by udělat příkladů více.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důkladné a pomalé propočítávání a vysvětlování příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočty na ksicht, smysl pro špatný humor. A stará se o zahradu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Toleranci pro nedochvilnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Největší flegmofrajer, umí namotivovat, ukzat praktický využití - a že to někdy dalo zabrat... jop a smysl pro humor mu nechybí, že? Dobrý cvika, prošla se většina příkladů ke zkoušce, bohatě stačilo projít si cvika před zkouškou (na písemnou část)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Všechny příklady byly vysvětleny srozumitelně. Je s ním zábava.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Zvláštní, když se jednou rozhodnu udělit panu cvičícímu špatnou známku, tak to naráz nejde. Někdo by ale měl kontrolovat, jestli se stihne na cvičení látka, která se má probrat. Nekonečné cvičení na konci semestru, kde se udělala závratnou rychlostí čtvrtina půlroční látky, už špatný celkový dojem nezachránilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • trochu usporadat program cviceni a ten pak dodrzovat, tak aby se vsechno v pohode stihlo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičeních nemám rád, když se nechá rozpočítaný příklad z hodiny na hodinu, obzvlášť když je další cvičení třeba za týden. Chtělo by to naplánovat aby se stihly příklady dopočítat. Na poslední kapitolu zbylo minimum času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zbytečné odbíhání od tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl by začít pravděpodobně chodit včas. V prvním semestru jsem měl na cvičení doktora Fučíka, který byl asi o 2 úrovně výše. Cvičení nebyla vedena příliš precizně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nasliboval hory doly a nic. Slíbil housle na poslední hodině. Nic. O slíbeném občerstvení nemluvě. Též řádně neprozkoumal, jak je možné, že se Jindra nejmenuje Lidřich. A taky zadával hrozně svinské zkouškové písemky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Narážky na ženský jsou vtipné první 2 cvičení, pak to začne být otravné. A není moc efektivní hodinu řešit, že nestíháme, namísto počítání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • víc povídat, míň počítat... třeba vyprávět když je zrovna nějakej studentík u tabule, ať to líp utíká a je pr*el
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvika na rozdíl od zimy pokrývala dobře všechna témata z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičeních se dělají i některé náročnější příklady, což rozhodně velmi oceňuji. Rovněž se probírají různé triky pro řešení, proto doporučuji nevynechat ani jedno. Poznámka pro rozvrháře:" Doporučuji sestavit rozvrh tak, aby si studenti mohli vybrat, ke kterému cvičícímu chtějí chodit. Myslím, že by to mnoho ocenilo."
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tak kdyby se ta komplexka stihla dřív než na bonusovém cvičení poslední den semestru odpoledne tak by to asi ničemu nevadilo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • stačila jako matroš k písemce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.00
1 : |===.................| 16 % [1] 1
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |==========..........| 50 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [4] lehký
5 : |=======.............| 33 % [2] velmi lehký