Pelantová Edita prof.Ing. CSc. :: [01SSM2] Seminář současné matematiky 2

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01SSM2] Seminář současné matematiky 2
[01TC] Teorie čísel
[01TEMA] Teorie matic
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 6 / 17
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Vždyť ji znáte:).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímaví hosté.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výběr hostů byl dle mého názoru lepší než v zimě. Co mi po půl roce nejvíce utkvělo v paměti jsou kvaterniony, Grobnerovy báze, kryptografie, aproximace funkcí polynomy a číselné soustavy. Zajímavé bylo i aperiodické dláždění prostoru a modelování podzemních vod.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • U některých vyučujících by se tahle kolonka měla zrušit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Nárok na zápočet byl větší než v zimě a úkoly bylo třeba dělat větší míře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===.................| 16 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký