Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18PRC2] Programování v C++ 2

Další předměty
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[818PRC] Programování v C++
[18PRC2] Programování v C++ 2
[818JAV] Programování v Javě
[18SBAK] Seminář k bakalářské práci
[18SD2] Seminář k diplomové práci 2
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZALG] Základy algoritmizace
[818ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 8 / 21
Procento hodnotících: 38 %
|========............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |==========..........| 50 % [4]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |=====...............| 25 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |==========..........| 50 % [4]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |=====...............| 25 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Pro člověka kterého nezajímá moc programování, nemá smysl navštěvovat přednášky. Pokud tomu však člověk chce lépe porozumět a má o programování zájem, pak určitě doporučuji si přivstat navštěvovat přednášky. Myslím taky že je lepší jen poslouchat, než si dělat zápisky do sešitu nebo psát programy do ntbku (programy z přednášek dá stejně na internet).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemyslím si, že jsou zrovna 2x přínosné ve smyslu, že je není třeba absolvovat na dokončení předmětu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičil pan Ing. Žabka, chybí ve výběru cvičících! Cvičení byla velice přínosná, každou hodinu jsem se toho hodně naučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Na cvičeních by bylo možná záhodno použít MS Visual Studio, tak jako na přednášce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Přednes, srozumitelnost a široký rozhled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotu učit tak brzo ráno :D, teorii aplikuje na příkladech, podle mě ji vysvětluje i srozumitelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Čas přednášky, to je ale asi pravděpodobně neovlivnitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===============.....| 75 % [6] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [4] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [0]
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [0]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký