Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [818ZALG] Základy algoritmizace

Další předměty
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[818PRC] Programování v C++
[18PRC2] Programování v C++ 2
[818JAV] Programování v Javě
[18SBAK] Seminář k bakalářské práci
[18SD2] Seminář k diplomové práci 2
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZALG] Základy algoritmizace
[818ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 17 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Vzhledem k pozdní hodině bylo vždycky pokušení nejít na přednášku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Skripta (novější verze!) poskytují všechno, co je třeba vědět. Je v nich ale hodně chybiček.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Praktická část - napsat fungující program, kterému rozumíme - byla zlehčena až na veselou úroveň tím, že během ní jsme měli přístup ke skriptům, internetu, spolužákům, prostě jakémukoli zdroji. Co bylo ještě lepší, věděli jsme víceméně předem, jaké úlohy nám asi Virius může zadat, takže jsme si je mohli napsat / stáhnout / vyměňovat před zkouškou a v horku bitvy vytasit už hotový program. No a možnost zvolit si téma u praktické i ústní části bylo třešničkou na dortu. Možná bych jen ocenila, kdyby se při ústní části díval Virius na mě a ne do počítače. Budil dojem, že ho otravuju tím, že do něj hučím nějaké nepodstatné informace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Velice dobře rozumí tomu, co vykládá. Mluví srozumitelně, nahlas a trpělivě odpovídá na otázky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Úplně mě nenadchlo, že v půlce semestru přednášející zmizel a na jeho místo nastoupil někdo, kdo nedosahoval jeho kvalit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |====================| 100 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5