Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod
[01MRM] Metody pro řídké matice
[01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Lidskost, přístup ke studentům, pozitivní atmosféru o cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snad všechno. Působí dojmem, že problematiku používá snad každý den. Myslím si, že do toho vážně vidí, a co víc, opravdu (ale opravdu) to umí vysvětlit. Co vám nedocvakne na přednášce, mnohdy docvakne právě na těhle cvikách. Je to určitě nejlepší cvičící, kterého jsem kdy měla, a hrozně mě štve, že je pokažená anketa a nemůžu mu napsat jedničku. Takže ji píšu sem: 1*
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vše, dokáže vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • do malých písemek, bych nedaval latku z minuleho cviceni, student si latku nestaci zazit, jinak jsou ale uzitecne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Malá písemka na začátku hodiny pomáhá, člověk to dostane do ruky a u velkých už není tak rozklepaný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • U docenta Pošty je prý sranda. Ale myslím si, že víc člověku dají rozhodně cvičení od doktora Mikyšky, protože dělá věci precizněji. A to je potřeba, protože jsme se to učili a neuměli natolik, abychom se mohli tak trochu vykašlat na řešení některých věcí kolem zbytků v Tayloru již na cvikách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký