Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod
[01MRM] Metody pro řídké matice
[01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 62
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [23]
1 : |=================...| 86 % [20]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |==..................| 8 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [10]
1 : |================....| 80 % [8]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Podle množství popsané tabule lze měřit čas... Na konci každé hodiny jsou zcela popsány všechny tři tabule, ale ani o kousek víc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prijemne a nenudne, navstivil skoro vsechny a nelituju, to vyplati
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bohužel se mi z toho chtělo spát. Přitom by to tak nemuselo být.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • získal jsem opravdové zápisky = použitelný materiál ke studiu, přednášky byly velmi přínosné včetně příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
  • poznámky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, sesit, FTP
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta na internetu, vlastni zapisky, skripta matematicka analyza 3 z FELu, ?????????????? ?????? 2 nebo 3 ???, vsechny v NTK jsou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, internet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, pdfka z FELu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápisky, web
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky z přednášek a ze cvik
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • systém 1) písemka, 2) nabídnutá známka, 3) oprava chyb, 4) předvedení znalostí teorie, po úspěšném bodu 1) lze ukončit bodem 2)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pisemka (priklady+teorie bez dukazu), pak ustni jakozto oprava pisemky. Zkouska celkem pohodova.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pohodova zkouska, ne moc vysoka narocnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška nebyla moc těžká, důležité je mít hlavně napočítané příklady (což po super těžkém domácím úkolu kvůli zápočtu byla docela brnkačka).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouska nestresujici a moc jednoducha, slo by je dokonce zkomplikovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je dobré neodfláknout zápočet, je zásadní. Když máte napočítáno, zkouška je bez problému. Pokud si ji odložíte na příště, tak až zase v létě
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pohodová, pan Mikyška je milý
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi příjemná zkouška - nejprve testík s teorií + příklady a poté konzultace. Na konzultacích si lze známku vylepšit (popř. vydobýt, když se vám nepovedl test). Všechno v příjemné a nestresující atmosféře.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vzal jsem nabízené a tolik opěvované Éčko ze zápočtovek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Systematičnost výkladu, přehlednost zápisu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Šetří místem na tabuli, jako já v sešitě, takže je skoro celá přednáška na tabuli hezky přehledně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyborne casove rozvrzeni prednasek stejne tak jako prostorova orientace na tabuli, prednasky dobre strukturovane, zapis na tabuli citelny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost, nalada, sympaticnost cloveka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mikyška je boží Během přednášky zpravidla popíše jen tři tabule
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kliďas.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • preciznost výkladu, přehledné dělení tabule a užitečné komentáře
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přehlednost zápisu na tabuli a dobře zorganizované přednášky včetně sem tam nějakého řešeného příkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Prednasky jsou dobre a srozumitelne, nic bych na ne nemenil, ale ja bych poradil udelat k VYME nejaka skripta, zahrnujici vetsi pocet vet, nez by byl na prednaskach, a vsechny s dukazy pro hlubsi pochopeni latky a odpovedi na otazky PROC je to tak a ne jen JE TO TAK,mozna dokonce bez pozadavku vsechny je znat u zkousky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi to udělat trošku záživnější. Více komunikovat s posluchači.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • poskytnout vlastní skripta k tomuto předmětu v barvách fjfi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V tomto ohledu asi v ničem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |============........| 60 % [6] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [2] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.18
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 9 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 1.30
1 : |================....| 80 % [8] 1 (výborný)
2 : |==..................| 10 % [1] 2
3 : |==..................| 10 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký