Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01MDS] Modely dopravních systémů

Další předměty
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 19
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |==..................| 11 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Rozhodně oceňuji snahu a přátelský přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snaha
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Na začátku příkladu vysvětlit, co vlastně počítáme a proč. Často nám to uniklo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nevést cvika zmateně - lépe si příklady připravit. úkoly mi přijdou jak na základní škole.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Ze zápisků. Je dobré si ale připomenout RMF.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z přednášek a cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek, nic jiného jsem prakticky nenašel.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Na zkoušku jsme museli všichni v jeden termín, a to zároveň s některou zkouškou z MAB. Zkouška byla jen písemná. Oproti loňskému roku byla o dost těžší. Prostě klasická krbálkovina.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pouze písemná zkouška
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Člověka to může trochu překvapit, protože se zdálky jeví lehce. Ale ve finále 100x lehčí, než MABy apodobně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Výborný pedagog, přehledné zápisy na tabuli, přednášky nejsou nudné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po těch letech už to snad ani nemá smysl opakovat. Prostě zlatá křída.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičícím byl Marek Bukáček, který učil poprvé. Většinou jsme moc netušili, co počítáme, a to ani po dokončení příkladu. Často jsme se dohadovali, jak se co má počítat, a myslím, že ne vždy měl pravdu on.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.50
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====................| 20 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký