Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2

Další předměty
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 11 / 66
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [14]
1 : |==================..| 92 % [13]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.07

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • awesome
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • trpělivost, ochotu, otcovský přístup motivaci ve výpočtech okamžitým získáním zápočtu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • humor, vstřícnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • barevné křídy, zápis na tabuli, snaha o zapojení studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pedagogické vzdělání a umění přednášet, ochotu, trpělivost, přísnost, porozumění
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vtip, výborně rozumí problematice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Není v čem se zlepšovat, nasazení bylo vždy velké, a tak jsem se na seminář těšil, když se zrovna nevyvolávalo k tabuli :D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jeho přehnaná "akčnost" mi nesedí...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • teorii míry od počátku více zinteraktivnět a vhodným způsobem přinutit je naučit se na úvod alespoň ty základní definice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Zápočet byl tradičně za chodící experiment.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přínos semináře jsem bohužel dokázal plně ocenit až v posledních pár dnech před ústní částí zkoušky a při samotné zkoušce (v semestru jsem ztrácel niť jak tématickou tak myšlenkovou v abstrakcích)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |====================| 100 % [11] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] 1 (výborný)
2 : |==..................| 9 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký