01MAA4  >  Matematická analýza A4

Počet hodnotících: 12 / 36
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 36 studentů.
Ukončilo předmět: 31 studentů.
|=================...| 86 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Konstrukce Lebesgueova integrálu, která zabere většinu semestru mi přišla velice zajímavá. Škoda, že ke konci nezbylo mnoho času na vnější algebru. Člověk ale bohužel jen těžko dokáže probíranou látku za semestr pochopit opravdu do hloubky.
  • Předmět silně postrádá nějaká kvalitní skripta pokrývající celou probranou látku.
  • Takhle: Ony ty funkce a derivace a integrace nebyly až tak zajímavé. Ale učí to Vrána. TEN Vrána. Pan tajemník. Dokud bude v druhém ročníku vést analýzu on, budou áčkaři analýzou druhého ročníku uneseni.
  • Zvláštností "áčkové" matematiky na jaderce je to, že se nestuduje teorie míry, ale buduje se Daniellův integrál. Přístup mi přijde zajímavý a nedokážu úplně posoudit, zda je vhodný, ale slyšel jsem na něj už tolik kritiky, že mi přijde vhodné to sem napsat. Teorie míry se pak stejně bere, strašlivě narychlo, v pravděpodobnosti s doktorem Kůsem. Když už se o míře nedozvíme nic rozumného v samotné analýze, měl by se jí věnovat alespoň nějaký volitelný předmět ve čtvrtém nebo pátém semestru.
  • Závěr matematické analýzy, tentokráte zaměřený hlavně na konstrukci lebesqueova integrálu. Proberou se také trochu implicitní a komplexní funkce. Hlavně díky panu tajemníkovi jeden z nejlepších předmětů.
  • Trochu lehčí než MAA3, ale i tak těžká, ale jinak to asi nejde.
  • Rozhodně zajímavý předmět. Jen je dost náročný v tom, že k nějákému hlubšímu pochopení látky by člověk potřeboval tak pár let.
  • Velké finále, bojím se, že se celé téhle čtyřsemestrálnhí sérii už žádný další předmět nevyrovná.
  • Závěr základů matematické analýzy.
  • Zlatý grál dvouleté analýzy. Oproti MAA3 je to celkově nějak lépe uchopitelné, ačkoliv se v jednotlivých tématech nejde tak do hloubky. Cvičení jsou pohodová, už se nedělí zrno od plev.
  • Velice zajímavý předmět, lepší než MAA3.
  • Dosud nejtěžší analýza :)
    Libor Bakajsa

N : Oznámkujte předmět [12] 1.50
1 : |============........| 58 % [7] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [4] 2
3 : |==..................| 8 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [10] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká