Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 17
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • On opravdu dokáže cvičit ? má potenciál být jedním z nejlepších cvičících na škole, protože má přirozený talent.
  • Tento semestr se již tolik nevěnoval vyprávění nesouvisejících příběhů.
  • Probere vše podstatné a údajně trochu podrobněji než např. Fučík.
  • Vtip, pohodový přístup.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Měl by přestat vést hloupé řeči. Nemám nic proti vtipům, ale doktor Kůs říká tak hloupé vtipy, že se celá místnost cítí trapně. A neuvěřitelně svými kecy zdržuje cvičení. To, že se nakonec všechno stihne a každý přes písemku projde, je do značné míry dané tím, že všichni znají zadání zkouškových písemek a doma si zkrátka těch dvacet nebo pětadvacet písemek propočítají.
  • Soustředit se víc na výklad (a ne na vtipkování) a chodit včas.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Je nefér, že jedna skupina má celý rok Kůse a druhá celý rok Fučíka. Mělo by se to mezi semestry protočit. (A komu by to nevyhovovalo, ten by samozřejmě mohl přestoupit do druhého kruhu.
  • Dobře připravily na zkouškovou písemku. Zápočet za docházku.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
1 : |======..............| 30 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 2.17
1 : |=======.............| 33 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===.................| 16 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [3] lehký
5 : |=======.............| 33 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď