Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01NME2] Numerické metody 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 61
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 61 studentů.
  • Ukončilo předmět: 51 studentů.
  • Průchodnost: 83 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Přehled numerických metod řešení diferenciálních rovnic, kterému se nedostalo cvika, takže zůstal na úrovni, že studenti lékařské fakulty o postupu pitvy četli v učebnici, ale žádnou pitvu nikdy neviděli, natož aby sami pitvali.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Teoretické základy + encyklopedické znalosti pro numerické řešení diferenciálních rovnic. Praktickou aplikaci teorie si však student musí domyslet sám.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poměrně důležitý předmět, zabývající se metodami používanými při řešení diferenciálních rovnic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět představuje základní metody řešení diferenciálních rovnic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vzhledem k tomu že NME2 s mým oborem IPL nijak prakticky nesouvisí tak jsem měl velmi malou motivaci se jím zabývat... Vždy jsem měl něco co vypadalo důležitěji a... patřičněji
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • přednášky není nutné nějak intenzivně navštěvovat. Jediná těžší věc je napsání zápočtového programu, získání klasifikovaného zápočtu není tak těžké, člověk se akorát naučí základní postupy a to pak zopakuje, není třeba se učit nějaké důkazy atd. Každopádně jako celková výuka numerických metod na naší škole je to k ničemu, člověk má psát program v C, ale předtim se v tom neučil. A stejně to člověku nic moc nedá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Algoritmy + numerické metody = velice zajímavý předmět
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přímo navazuje na NME1. Účel předmětu docela dává smysl, ale mohl by být veden mnohem lépe - praktičtěji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je pro studenty s matematikou B nevhodně vedený. Namísto přednášek by byla užitečná praktická cvičení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 2.45

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 36 % [4]: 2
  • 3 : 54 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 63 % [7]: ano
  • 3 : 36 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká