Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof.Dr.Ing. - [01NME2] Numerické metody 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 51
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [20]
1:
20 % [4]
2:
45 % [9]
3:
35 % [7]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.15

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
22 % [2]
2:
33 % [3]
3:
44 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.22

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [11]
1:
18 % [2]
2:
54 % [6]
3:
27 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.09

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Přednášky jsou čistě teoretcké. Principy různých metod jsou dobře vysvětleny, různé důkazy korektnosti apod. jsou spíše pro matematiku úrovně A.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přišel jsem (abych měl oko u zkoušky), opsal jsem (abych měl co dělat a abych se měl z čeho učit), nedotčen jsem odešel.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zbytečnost, je to jenom převyprávění skript
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • dobře strukturované
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas jel na můj vkus přednášející až příliš rychle, ale vzhledem k množství látky, které potřeboval probrat, se to z jeho strany dá pochopit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • neměl jsem cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Příklad, který byl podmínkou získání zápočtu, byl přínosný pro získání praktické zkušenosti s řešením rovnice numerickou metodou.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Cvičení nebyla a je to škoda.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • neměl jsem cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Píše skvělé zápisky, to se musí nechat. Učení se z věrně zkopírovaných zápisků z tabule bylo esteticky stejné jako učit se z wikiskript a navíc relevantnější vzhledem k tomu, že u zkoušky se požadovaly pouze věci z hodiny.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snaha o korektnost, formální a srozumitelný zápis.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Schopnost srozumitelně zodpovědět každou otázku. Systematický výklad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • srozumitelnost, strukturovanost výkladu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Za formálnost a přesnost se však bohužel platí poněkud nudným průběhem výkladu, kdy přednášející přepisuje své poznámky na tabuli a občas je okomentuje. Ale to asi není jeho chyba, to asi spíš dané tou látkou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení nebyla a člověk si musel nějak sám napsat zápočtový program řešící daný problém danou metodou. Bylo nutné si dokonce napsat i velmi nízkoúrovňové metody pro práci s maticemi apod, což mi přišlo zbytečné. Rozhodně se vyplatí si co nejrychlejsi zabrat příklad na metodu střeby, ty jsou většinou jednoduché na napsání. Pak stačilo program odprezentovat a krátce okomentovat. Příklady obvykle mají analytické řešení, vůči kterým se pro nějaké hezké konstanty kontroluje výstup. Pro urychlení prezentace je dobré si přdem připravit porovnání v Gnuplotu. Ústní skouška pak obvykle spočívala v pospání určité metody pro daný typ rovnice.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poznámka k anketě: NME2 má hodinovou dotaci 2+0. Cvika jsme neměli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zápočet byl buďto docela v pohodě (pro ty, co umějí programovat) nebo velmi, velmi obtížný (pro ty co ne) Nechápu proč je nutné napsat program v jazyce, na který člověk vůbec nemusí být studijním plánem připraven.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 36 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 18 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 27 % [3]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [11]

Průměr odpovědi: 2.09

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 54 % [6]: 2
  • 3 : 27 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 2.22

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [3]: 2
  • 3 : 44 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 11 % [1]: obtížný
  • 3 : 77 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 11 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď