Beneš Michal prof.Dr.Ing. - [01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 51
- Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [20]
1: |
|
20 % [4] |
2: |
|
45 % [9] |
3: |
|
35 % [7] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.15
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
22 % [2] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
44 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.22
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [11]
1: |
|
18 % [2] |
2: |
|
54 % [6] |
3: |
|
27 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.09
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Přednášky jsou čistě teoretcké. Principy různých metod jsou dobře vysvětleny, různé důkazy korektnosti apod. jsou spíše pro matematiku úrovně A.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přišel jsem (abych měl oko u zkoušky), opsal jsem (abych měl co dělat a abych se měl z čeho učit), nedotčen jsem odešel.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zbytečnost, je to jenom převyprávění skriptstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
dobře strukturovanéstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Občas jel na můj vkus přednášející až příliš rychle, ale vzhledem k množství látky, které potřeboval probrat, se to z jeho strany dá pochopit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
neměl jsem cvičenístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Příklad, který byl podmínkou získání zápočtu, byl přínosný pro získání praktické zkušenosti s řešením rovnice numerickou metodou.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Cvičení nebyla a je to škoda.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
neměl jsem cvičenístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Píše skvělé zápisky, to se musí nechat. Učení se z věrně zkopírovaných zápisků z tabule bylo esteticky stejné jako učit se z wikiskript a navíc relevantnější vzhledem k tomu, že u zkoušky se požadovaly pouze věci z hodiny.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snaha o korektnost, formální a srozumitelný zápis.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Schopnost srozumitelně zodpovědět každou otázku. Systematický výklad.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
srozumitelnost, strukturovanost výkladustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Za formálnost a přesnost se však bohužel platí poněkud nudným průběhem výkladu, kdy přednášející přepisuje své poznámky na tabuli a občas je okomentuje. Ale to asi není jeho chyba, to asi spíš dané tou látkou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Cvičení nebyla a člověk si musel nějak sám napsat zápočtový program řešící daný problém danou metodou. Bylo nutné si dokonce napsat i velmi nízkoúrovňové metody pro práci s maticemi apod, což mi přišlo zbytečné. Rozhodně se vyplatí si co nejrychlejsi zabrat příklad na metodu střeby, ty jsou většinou jednoduché na napsání. Pak stačilo program odprezentovat a krátce okomentovat. Příklady obvykle mají analytické řešení, vůči kterým se pro nějaké hezké konstanty kontroluje výstup. Pro urychlení prezentace je dobré si přdem připravit porovnání v Gnuplotu. Ústní skouška pak obvykle spočívala v pospání určité metody pro daný typ rovnice.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poznámka k anketě: NME2 má hodinovou dotaci 2+0. Cvika jsme neměli.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zápočet byl buďto docela v pohodě (pro ty, co umějí programovat) nebo velmi, velmi obtížný (pro ty co ne) Nechápu proč je nutné napsat program v jazyce, na který člověk vůbec nemusí být studijním plánem připraven.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [2]: 90%-100%
- 2 : 36 % [4]: 75%-90%
- 3 : 18 % [2]: 50%-75%
- 4 : 27 % [3]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [11]
Průměr odpovědi: 2.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 54 % [6]: 2
- 3 : 27 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 2.22
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 22 % [2]: 1
- 2 : 33 % [3]: 2
- 3 : 44 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 11 % [1]: obtížný
- 3 : 77 % [7]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 11 % [1]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď