Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 169
  • Procento hodnotících: 7 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 169 studentů.
  • Ukončilo předmět: 132 studentů.
  • Průchodnost: 78 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Zajímavý předmět navazující na DEF1 - začíná se od renesance a dojde se v podstatě až do současnosti.
      Jan Mazáč
    • Pokračování DEF1, moderní dějiny fyziky - od středověku po současnost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V poradku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Odpočinkový předmět, u kterého člověk pozná zákulisí životů mnoha fyziků a dostane pár životních rad od pana profesora.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pro lidi se vztahem k fyzice a smyslem pro "šedý" humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je náročný hlavně na bránici.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Za sebe musím říct, že DEF2 se mi líbili více než DEF1. Konečně se mluvilo o něčem konkrétním.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kredity za docházku
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky zaměřené spíše na výčet historických detailů, než na podstatu konkrétního díla a jejich vzájemné souvislosti. Takže i z velmi zajímavých témat, na která jsem se těšil, se stal v podstatě dějepis ze střední. Celkově nic, co o těch velkých jménech fyziky stejně nevisí na wikipedii. A to by asi neměl být účel takového předmětu. Korunu tomu nasadilo tradiční udílení zápočtů až po poslední přednášce. Jako by důležitost toho velkého nic, které se tam celý semestr přednášelo byla tak vysoká, že se nedá ani o 10 minut zkrátit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • příjemné zpestření výuky, krásné povídání o dějinách fyziky
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 41 % [5]: 2
  • 3 : 16 % [2]: 3
  • 4 : 8 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 58 % [7]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká