Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof.Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 132
  • Procento hodnotících: 9 %
Celkové hodnocení [20]
1:
40 % [8]
2:
45 % [9]
3:
15 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
40 % [4]
2:
40 % [4]
3:
20 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
40 % [4]
2:
50 % [5]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Vytkl bych, že přednášky byly na Břehové, neboť se jednalo o jedinou přednášku z celého dne, která nebyla na Trojance a občasné lehké přetahování způsobovalo, že člověk nebyl schopen dorazit na další přednášku včas (za předpokladu, že nechtěl z jedné odcházet dřív)
      Jan Mazáč
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • cvičení nebyla
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • "Šedý" humor, ani ne tak úplně černý, ale stejně super.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zábavnost, zvláště jeho reakce, když někdo vyrušoval
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • časově výborně zvládnuté, zajímavá videa oživující výklad
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Obrovské znalosti nejen z fyziky, jeho smysl pro humor a probíraná témata.
      Jan Mazáč
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • případné rušení studentů nerozvádět. stačí krátce upozornit.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Zápočet za účast, ale vyplatí se chodit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 10 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 10 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: 1
  • 2 : 40 % [4]: 2
  • 3 : 20 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 10 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [4]: lehký
  • 5 : 50 % [5]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď