Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 175
  • Procento hodnotících: 9 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 175 studentů.
  • Ukončilo předmět: 86 studentů.
  • Průchodnost: 49 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
    • Seznámíte se se základy termodynamiky, dozvíte se něco z historie tohohle odvětví fyziky a uvidíte několik zdařilých pokusů na Matfyzu.
      Jan Mazáč
    • Nesedli jsme si.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základ pro 4 semestr (TSF).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základy termodynamiky - začátek vydržte, začne to být dosti zajímavé, ač mnohdy hůře uchopitelné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poměrně důležitý předmět, zejména pro technicky zaměřené obory.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Začalo to kalorimetrickými rovnicami na úrovni základnej školy a skončilo to takou teoretickou matematikou, že až
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Z povinných předmětů ZS letního semestru asi nejlehčí, pro někoho i nejhezčí fyzika. Poměrně zajímavý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět se zdál být z počátku jednoduchý a pak začal matematický aparát, který narozdíl od ostatních "růžových" předmětů nebyl potřebně vysvětlen. Nicméně když to člověk příjme, stojí to za to.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět má potenciál být zajímavým, ale ne vždy je tento potenciál naplněn. Navíc se často pracuje s matematikou, kterou studenti neovládají, což značně ztěžuje zvládání předmětu. Mé počáteční nadšení ještě ze střední bylo v průběhu semestru ubito.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Učivo i zkouška byla dle mého názoru minimálně stejně tak náročná (možná i v některých ohledech horší) než ELMA, zasloužila by více kreditů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejdříve střední škola, poté člověk neví, kde je nahože a kde dole.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • pro mě doposud nejpochopitelnější fyzika
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Tak pro mě zatím nejlepší fyzika, ikdyž nevím, zda to není dáno spíš obsahem než formou předmětu. Začalo se velmi zlehka (středoškolská kalorimetrie) a pak obtížnost pěkně lineárně rostla. Termodynamika je strašně zajímavá, co třeba udělal nějaké doplňkové přednášky nebo něco jako volitelný seminář?
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [16]

Průměr odpovědi: 2.56

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [8]: 2
  • 3 : 25 % [4]: 3
  • 4 : 18 % [3]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 62 % [10]: ano
  • 3 : 25 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká