Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Zitová Barbara RNDr. Ph.D. - [01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1:
12 % [1]
2:
50 % [4]
3:
25 % [2]
4:
12 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
0 % [0]
2:
40 % [2]
3:
40 % [2]
4:
20 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky nejsou příliš dobře odpřednášeny, nicméně obsah mi připadá sice snadný, ale vlastně docela fajnový, poslechnout si to jistě není od věci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nic moc
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Cvičící se snažili nám pomoci, pokud se nám zadaný úkol nedařilo splnit, byli vstřícní a celkem odvedli dobrou práci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičící se střídali. Cvičení byla užitečná, dělala se tam praxe a i trochu víc matematiky než na přednáškách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • První hodina byla strašně zrychlená, letěli jsme jako splašení a ti, co doposud neměli s Matlabem zkušenosti, se beznadějně ztratili, ale další hodiny už byly v pohodě. Ta teorie byla sem tam taková laxní, ale asi mi to ani příliš nevadilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • +slidy z prezentací
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Na začátku se testuje schopnost ovládat Matlab, je to několik velmi snadných úkonů s obrázkem. Ústní zkoušení je spíše dost snadné a takové povídací. Jsou zadány 2 otázky na nějaká konkrétní témata.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je dost nenáročná vzhledem k tomu, že stačí znát obsah přednášek, které jsou spíše nematematické.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Vstřícnost ke studentům, ochota odpovídat na dotazy, nesporná snaha to dobře podat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Přednášky by měly být mnohem víc matematicky zaměřené. Povídání je sice zajímavé, ale pro čtvrťáky na jaderce by měla rozhodně mnohem větší smysl pořádná matematika, na které zpracování obrazu stojí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • víc psát na tabuli, spousta důležitých věcí padne jen v rychlosti ústně a v prezentaci není.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vyloženě mě štve systém, kdy se první půlhodinu opakuje obsah minulé hodiny s tím, že se k tomu dořekne ještě něco nového. Chápu, že je to možná způsob, jak někoho donutit, aby tam tu půlhodinu seděl, ale připadá mi to jako velmi nešťastné řešení. Mnohem víc by se mi líbilo, říct to jednou všechno, pořádně a dost pomalu, aby to všichni pochopili a pak není potřeba opakovat. Respektive maximálně v pár větách zopakovat, kde jsme minule skončili, to by asi bylo fajn. Pak se mi způsob přednášení s prezentací moc nelíbí - prezentace jsou dost textově chudé, jenom z těch prezentací se to doma moc pochopit nedá, čili je potřeba dělat si poznámky. Jenomže to je často docela problém, protože je to takové málo vyrovnané - někdy se až zbytečně pitvá něco, co je snadné, jindy se pak ale rychle odvykládá něco podstatného nebo se to celé tak nějak málo objasní. Celý ten výklad je dost takový nejednoznačný, ve smyslu, že je to takové pojďme si povídat o..., což je jistě trochu náročnější na přednášení a vysvětlování a někdy se to ne úplně podařilo. Stvořit z toho zápis, který má hlavu a patu je náročné. Osobně si myslím, že by mi více vyhovovalo pojmout to více technicky a tak nějak to zkonkretizovat, místo spousty vět prostě jeden pořádný vz orec, je mi jasné, že ne všude je to samozřejmě možné, ale někde by to šlo. Sem tam mě rozčilovalo, že obrázky nemají popisky, občas mi unikalo, co že to na tom obrázku vlastně je znázorněno nebo jsem sice chápala výklad o obrázku, ale nechápala jsem jeho souvislost s okolním výkladem. Třeba u moiré efektu jsem pochopila točení hodin, ale už mi trochu uniklo, jak se pak tohle teda aplikuje na tu fotku apod.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Připravit aktuální prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení jsou poměrně zábavná, bavilo mě to, plní se jednoduché úkoly ze zpracování obrazu v Matlabu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • je fajn, že se na cvičení zkouší spousta praktických věcí v MatLabu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 40 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 25 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď