Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 94
- Procento hodnotících: 12 %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
90 % [10] |
2: |
|
9 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.09
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [11]
1: |
|
90 % [10] |
2: |
|
9 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.09
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Perfektní! Vtipné, zábavné, vždy panovala přátelská atmosféra. Interakce s rozespalým publikem pomáhala udržovat pozornost. Nejlepší přednášky letního semestru.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zábavnéstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na přednášky člověk chodil rád.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přednášky mi přišly srozumitelné a látka dobře vysvětlená, ke zkoušce naprosto dostačujícíLucie Hamáčková
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Protože se u lineární algebry B2 nejede podle skript Bálkové, je dobré na přednášky chodit a zapisovat si. Skriptíčko doc. Humhala je asi text, podle kterého Ing. Ambrož přednášel, ale některé důkazy jsou dělány trošku jinak a obecně musím říci, že stačilo mí naučeno všechno z přednášek.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na prax treba mať spočítané písomky z minulých rokov ... a na teóriu sa treba učiť :)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky z MITstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Úplne super boli testy, ktoré zverejňovala Ph.D Dvoráková (Balkova). V podstaten na praktickú časť som sa učila len z nich.Adela Nováková
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
Asi najférovejšia skúška v LS, úroveň si držala všetky termíny, po dobrej príprave nebol vôbec problém dostať výbornú známku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nejlepší zkouška letního semestru. Když se člověk dostane přes praktickou počítací část, která mnohdy není vůbec lehká, čeká ho přátelské a přívětivé posezení u ústní zkoušky (k ústní zkoušce jsme šli dva). Člověk dokáže pár lehčích vět a jednu těžší a napíše několik definic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
podobné ako prvom semestristudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
První termíny byly lehčí. Pozdější trochu přitvrdili.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Náročnosť vysoká ale zvládnuteľnáAdela Nováková
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
Logicky vysvetľuje, často pochopiteľnejšie dôkazy, ako v skriptách. A je super ochotný odpovedať na otázky (dokonca aj na tie blbé).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jeden z nejlepších přednášejících na fakultě. Jeho přednášky nebyly NIKDY nudné, náročnou látku dokázal vyložit srozumitelně. Oceňuji ochotu pomoci s nějakými náročnějšími příklady.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vtipnosť a nadšeniestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Smysl pro humorstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Smysl pro humor.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Srozumitelné podání, humorstudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
humorné odlahčenie prednášok, hádzanie kried a pod.Adela Nováková
-
Otevřenost, je to velice příjemný člověk, látka mi přijde srozumitelnáLucie Hamáčková
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
V ničem. Systém "číslování" větiček byl skvělý.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Bylo by dobré udělat aktuální "PDF skripta" pro Béčkaře. Pravda je, že všechno se to dá dohledat (poznámky Humhal, skripty LA 1 2) ale proč to nemít pohromadě a v podobě jaké se dělá na přednášce. Pokud nejsou zdrojáky mohli by to napsat z PSL jako zápočťák ,-)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Dávat si větší pozor na schůdek a statickou elektřinu z tabule.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Poněkud nečítelné písmo ze zadní řadstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Asi by som vynechala niektoré dokazy.Adela Nováková
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 26 % [4]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 63 % [7]: 90%-100%
- 2 : 18 % [2]: 75%-90%
- 3 : 9 % [1]: 50%-75%
- 4 : 9 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [6]: Vlastní zápisky
- 2 : 13 % [2]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 13 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 90 % [10]: 1 (výborný)
- 2 : 9 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [19]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 31 % [6]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [3]: Slovní odpověď