Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 94
  • Procento hodnotících: 12 %
Celkové hodnocení [11]
1:
90 % [10]
2:
9 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [11]
1:
90 % [10]
2:
9 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Perfektní! Vtipné, zábavné, vždy panovala přátelská atmosféra. Interakce s rozespalým publikem pomáhala udržovat pozornost. Nejlepší přednášky letního semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zábavné
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na přednášky člověk chodil rád.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky mi přišly srozumitelné a látka dobře vysvětlená, ke zkoušce naprosto dostačující
      Lucie Hamáčková
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Protože se u lineární algebry B2 nejede podle skript Bálkové, je dobré na přednášky chodit a zapisovat si. Skriptíčko doc. Humhala je asi text, podle kterého Ing. Ambrož přednášel, ale některé důkazy jsou dělány trošku jinak a obecně musím říci, že stačilo mí naučeno všechno z přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na prax treba mať spočítané písomky z minulých rokov ... a na teóriu sa treba učiť :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky z MIT
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Úplne super boli testy, ktoré zverejňovala Ph.D Dvoráková (Balkova). V podstaten na praktickú časť som sa učila len z nich.
      Adela Nováková
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Asi najférovejšia skúška v LS, úroveň si držala všetky termíny, po dobrej príprave nebol vôbec problém dostať výbornú známku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejlepší zkouška letního semestru. Když se člověk dostane přes praktickou počítací část, která mnohdy není vůbec lehká, čeká ho přátelské a přívětivé posezení u ústní zkoušky (k ústní zkoušce jsme šli dva). Člověk dokáže pár lehčích vět a jednu těžší a napíše několik definic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • podobné ako prvom semestri
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • První termíny byly lehčí. Pozdější trochu přitvrdili.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Náročnosť vysoká ale zvládnuteľná
      Adela Nováková
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Logicky vysvetľuje, často pochopiteľnejšie dôkazy, ako v skriptách. A je super ochotný odpovedať na otázky (dokonca aj na tie blbé).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeden z nejlepších přednášejících na fakultě. Jeho přednášky nebyly NIKDY nudné, náročnou látku dokázal vyložit srozumitelně. Oceňuji ochotu pomoci s nějakými náročnějšími příklady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vtipnosť a nadšenie
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Smysl pro humor
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Smysl pro humor.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Srozumitelné podání, humor
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • humorné odlahčenie prednášok, hádzanie kried a pod.
      Adela Nováková
    • Otevřenost, je to velice příjemný člověk, látka mi přijde srozumitelná
      Lucie Hamáčková
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • V ničem. Systém "číslování" větiček byl skvělý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Bylo by dobré udělat aktuální "PDF skripta" pro Béčkaře. Pravda je, že všechno se to dá dohledat (poznámky Humhal, skripty LA 1 2) ale proč to nemít pohromadě a v podobě jaké se dělá na přednášce. Pokud nejsou zdrojáky mohli by to napsat z PSL jako zápočťák ,-)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dávat si větší pozor na schůdek a statickou elektřinu z tabule.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Poněkud nečítelné písmo ze zadní řad
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Asi by som vynechala niektoré dokazy.
      Adela Nováková
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 26 % [4]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 18 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 9 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 9 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [6]: Vlastní zápisky
  • 2 : 13 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 13 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [10]: 1 (výborný)
  • 2 : 9 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [19]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 31 % [6]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [3]: Slovní odpověď