Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01PSL] Publikační systém LaTeX

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 47
  • Procento hodnotících: 10 %
Celkové hodnocení [10]
1:
100 % [10]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Určitě stojí za to, možná dokonce užitečnější než cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Ochotu odpovídat na otázky, vymýšlet, kde mohl být problém. Příjemný přístup.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výbornou orientaci v problematice (a přitom ochotu uznat, že studentův názor může mít něco do sebe a třeba být i pravdivější), srozumitelný, přístupný a poutavý výklad, \ldots Ochotu konzultovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Odbornost i humor.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Nic moc mě nenapadá. Snad jen napříště studentům rozmlouvat používání m-dashe v českých textech a vědět, jak napsat tildu. :~]
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 20 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 60 % [3]: lehký
  • 5 : 20 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď