Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Batysta František Ing. - [01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1:
37 % [3]
2:
50 % [4]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
37 % [3]
2:
50 % [4]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Přístup k věci, zábavnost, věčně dobrá nálada, orientace v látce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vhled do algebry, připravenost, malé písemky, které mě donutily se učit, ochota vysvětlit a ukázat věci z jiného pohledu (přednáška o dešifrování signálu) a mít s námi náhradní cvičení i na rektorské volno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu vysvětlit, vstřícnost, ochotu, hezký vztah ke studentům, průběžné testy, užitečné konzultace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zápal, nadšení, trpělivost, vstřícnost, zkušenosti, umí to
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Akčnost, elán a nadšení pro lineární algebru (a nejen pro ni). Velice milý a ochotný cvičící, který dokáže naučit. Ukáže vám, jak co řešit a zároveň člověka donutí přemýšlet. Nejen při počítání u tabule, ale také na začátku každé hodiny drobnou písemkou - ty jsou klíčové (společně s mírou absence) pro udělení zápočtu. Líbila se mi také hodina, kde nám ukázal praktickou aplikaci vlastních čísel při analýze signálu - tedy v podstatě diskrétní fourierovskou transformaci.
      Jan Mazáč
    • Způsob, jakým podává učivo, praktické příklady použití. Ochotu dovysvětlit, co člověk nepochytil. Občasné vtipné poznámky.
      Michal Tichý
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Mohl by zvážit staronový přístup prof. Šťovíčka a nedržet se tolik algebry vyložené doktorkou Dvořákovou/Baľkovou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příklady často přecházely od lehoučkých k těžkým bez převodního mostu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Asi časem člověk objeví cesty, jak něco co nejefektivněji vysvětlit, a pořád je trochu hledá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Včas opravovat písemky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Někdy by se mohl spočítat (či alespoň naznačit) i nějaký obtížnější příklad ze zkouškové písemky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nevím, snad občas lépe rozvrhnout látku, co se cvičí, ale obávám se, že letos to bylo dáno jistým skluzem na přednáškách...
      Jan Mazáč
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Myslím si, že by bylo vhodné (stejně jako by to bylo vhodné v zimním semestru) zařadit u každé kapitoly alespoň jeden příklad zkouškové obtížnosti - nemyslím si, že by bylo nutno jej celý počítat, ale třeba ukázat cestu, kterou se vydat.
      Jan Mazáč
    • Na rozdíl od minulého semestru se probraly všechny okruhy a typy příkladů potřebné ke zkoušce.
      Michal Tichý
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [4]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [5]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: 1
  • 2 : 50 % [4]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [3]: lehký
  • 5 : 12 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď