Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 43
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 43 studentů.
  • Ukončilo předmět: 32 studentů.
  • Průchodnost: 74 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Předmět poskytuje rozšíření zimního kursu lineární algebry o teorii operátorů, matic, kvadratických a hermitovských forem. Rozhodně jeden z klíčových předmětů letního semestru, jehož látku v dalším studiu nejspíše často zužitkujeme.
      Jan Mazáč
    • I když se tento předmět zdál zprvu těžko uchopitelný, teprve v druhém ročníku člověk ocení, co se naučil a zjistí, v čem všem se Lineární algebra využívá.
      Michal Tichý
    • Další z předmětů, jehož zajímavost těží ze skvěle napsaných skript.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování algebry ze zimního semestru. Operátory, matice, spektrální teorie, hermitovské a kvadratické formy, prostory se skalárním součinem, stihnout jsme měli i metrickou geometrii.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování lineární algebry prvního semestru. Zpočátku vypadá rozházeně, probírají se jednotlivé kapitoly bez velké návaznosti, což se změní až v poslední kapitole, což se asi největší rozdíl oproti zimě. Na áčku se bere velmi podrobně teorie, což u lineární algebry je super, všechno je precizně vybudované, ta trocha námahy navíc za ty rozšířené obzory rozhodně stojí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět má potenciál k tomu být zajímavý, bohužel je však jeho současné provedení velmi nešťastné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • LAA2 se mi velice líbila. Měli jsme skvělého cvičícího a pečlivého přednášejícího. Obsah byl zajímavý a srozumitelný - existuje dostatek literatury. Zkouška byla sice náročná, ale vcelku příjemná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky byly nudné, bylo zbytečné na ně chodit. Zkouškový test byl několikanásobně těžší než probírané příklady na cvičeních (podobně jako na LAP).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi zajímavý a užitečný předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokud dobře umíte LAA1, neměli byste mít žádný problém.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.82

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 54 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 18 % [2]: 2
  • 3 : 18 % [2]: 3
  • 4 : 9 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká