Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 18 / 75
  • Procento hodnotících: 24 %
Celkové hodnocení [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Nebýt pana Břeně, který laskavě vysvětlil partie z přednášek, ve kterých jsme plavali, neměl bych ELMU složenou. Výborné vedení cvičení, příkladů se neprobere mnoho, ale proberou se těžší příklady úplně obecně a dopodrobna, takže ostatní příklady jsou potom zvládnutelné. Navíc když má člověk problém s příkladem, cvičící je s vámi prodiskutuje po cvičení a pomůže. Nejlepší cvičící.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • přístup ke studentům, organizace cvičení
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nic
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Vlastní zápisky, elektronické zápisky s velkým vlídným nápisem NEPROPADEJTE PANICE, trochu skripta, Feynmannovy přednášky (ale ne k samotnému učení, spíš k prvnímu přečtení)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky z přednášek + mít všechny příklady vypočítané ze skript ( to se vám bude stejně hodit jen při zkoušce u Břeně, Chadzitaskos si jede svoje ) + skripta (Štoll)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kniha ELMA univerzity v Berkeley
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta pana Štolla, Elektřina a Magnetismus Sedlák, Štoll, jiná kniha o elmě (neznám autora).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Učil jsem se především z vlastních zápisků, v menší míře ze skript a místy konzultace se knihou Sedlák, Štoll: Elektřina a magnetismus a Feynmanovými přednáškami.
      Jan Mazáč
    • Zápisky jsem měl z přednášek dost zmatené a Štolova skripta jsou zase zbytečně obsáhlá.
      Michal Tichý
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Struktura je stejná jako u mechaniky - test na pět příkladů, alespoň tři správně. Ústní zkouška se pak liší v závislosti na zkoušejícím, mě zkoušel pan doktor Břeň, takže to byla velmi krátká a příjemná zkouška.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla navzdory všem očekáváním jednoduchá a krátká. Doktor Břeň je ke studentům shovívavý a hodný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Písemka se skládá z pěti příkladů, kdy u pana Břeně dostanete většinou příklady ze skript, u Chadzitaskose cokoliv. Pokud člověk projde, ústní část můžete složit v poklidné přívětivé atmosféře u pana Břeně, nebo se zapotit u Chadzistakose, kde u ústní strávíte 3 hodiny a odvozujete nejtěžší a největší hnusárny.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice záleží, kdo zkouší. Zkouška může mít klidný průběh jako mechanika, anebo se může proměnit na naprostý chaos, kdy nevíte, na co se vás zkoušející ptá...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Písemnou část je možné si udělat v předtermínu (doporučuji). Na ústní panuje stejná atmosféra jako byla na mechanice. Student dostane tři otázky, má čas je vypracovat a pak si o nich hezky popovídá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Je to radost být zkoušen Břeněm :-)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Měl jsem velké štěstí, dostal jsem zadané otázky ze skript a to ty lehčí. Nakonec pan Břeň zaplul ještě kousek mimo ze zadaných otázek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška probíhala podobně jako mechanika, tzn. dostali jsme zadány tři tematické okruhy podle skript (vzadu je jejich seznam), pak si dr. Břeň pozval každého z nás k sobě do pracovny a tam si prošel naše poznámky a ptal se. Celkově ale velmi příjemná zkouška, ač podle mne patřila k nejnáročnějším (především díky značnému množství látky, kterou místy není možné si představit, a náročné matematice) .
      Jan Mazáč
    • Poklidná příjemná zkouška.
      Michal Tichý
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 4 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 33 % [7]: Skripta
  • 3 : 4 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 93 % [14]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 6 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [5]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď